avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105071.09 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Listopad, 2007

Jazda na krawędzi - Pierwsze jazdy próbne nowego sprzętu !!

Czwartek, 29 listopada 2007 · dodano: 29.11.2007 | Komentarze 6

Na pierwszą wycieczkę składała się droga do sklepu i z powrotem. Musiałem bardzo uważać gdyż poruszałem się po ośnieżonych często i oblodzonych chodnikach/ścieżkach rowerowych bez żadnego hamulca. Wszystko dlatego, że wyrzuciłem stare zabrudzone pancerze z linkami i nie było jak podłączyć, a sznurkiem nie będę wiązać :D. Dlatego też powoli do celu dojechałem na Franciszkańską, gdzie zakupiłem wszystko co potrzebne i tak samo wolnym tempem wróciłem do domu.
Wrażenia z jazdy: trudno cokolwiek powiedzieć jadąc w sumie nie gotowym rowerem. Mogę tylko się wypowiedzieć na temat pracy amortyzatora, który działa bajecznie. Wybiera super, a do poprzedniego RST nie ma co w ogóle porównywać.

Zdjęcie

W oczekiwaniu na przesyłkę

Sobota, 24 listopada 2007 · dodano: 24.11.2007 | Komentarze 3

W oczekiwaniu na przesyłkę przez pierwsze pół dnia siedziałem w domu i łudziłem się, że do mnie kurier zadzwoni.
No nic nie ma. rower rozebrany, a pogoda całkiem niezła. Dobrze, że tata był na tyle łaskawy i pozwolił mi wziąć swój rower. A że był to rower crossowy dlatego też wybrałem się na podbój asfaltów. Pierwsze wrażenia z jazdy. Rower bardzo nerwowy, przez skrócenie mostka do minimum tzn. podniesienie go całkowicie na pion, żeby było wygodna turystyczna pozycja. Ciężki przez wbrew pozorom nie tak łatwo się na nim bujnąć, jednak jak już się jedzie to jest dobrze. Tyle narzekań teraz może jakieś plusy, super miękkie wygodne żelowe ze sprężynami siodełko, komfort jazdy niesamowity. Duże koła z naciągniętymi cienkimi gumami też robią swoje po asfalcie sunie się szybko i cicho.Aż w końcu stalowa rama tłumiąca dużo lepiej drgania od aluminiowej, a przynajmniej takie odniosłem wrażenie. Może to przez to siodełko ? :)

Trasa:
Łódź->Okręglik->Zgierz->Aniołów->Jastrzębie Górne->Jedlicze B->Jedlicze A->Grotniki->las Grotnicki (czerwony szlak)->Emilia->Lućmierz->Zgierz->Łódź->Łódź Centrum (min. Piotrkowska, Włókniarzy)

MTBO Łódź

Niedziela, 18 listopada 2007 · dodano: 18.11.2007 | Komentarze 3

Cóż można powiedzieć. Chyba tylko, że to już koniec. Ostatnia impreza w tym roku. Można by rzec, że dla wielu zakończenie sezonu.
Pominę to, że byłem na imprezie i spałem 4h. Pominę również i to, że biorąc rano rower, musiałem się uporać z dziurawą dętką która przez noc nie wiem jakim cudem się zrobiła. Wszystko to to drobiazg w porównaniu do przenikliwego zimna, jakie kąsało nas przez 4h 30 +dojazd i powrót czyli prawie 5 h na dworzu.

Na miejscu zameldowaliśmy się z Darkiem o godzinie 10.45. Frekwencja nie była porażająco duża 12 osób (wyścig w dniu św. niepodległości zgromadził w samej mojej kategorii tyle osób :D). Ale nie liczy się ilość a jakość. Równo o 11 dano komendę do wyjazdu i po spakowaniu mapy i ustaleniu jaki punkt zaliczymy najpierw ruszyliśmy w nieznane.

Nieznane było aż 8 punktów. Z których połowę znałem mniej więcej lokalizację ich. Dla tych co nie byli daje fotkę karty kontrolnej wraz z mapą, gdzie można znaleźć umiejscowienie ich.

Początki trasy

Okolice Dobrej, punkt widokowy

już wszystko za nami

łapię temperaturę i odpoczywam

Łagiewniki, krążenie po lesie

Sobota, 17 listopada 2007 · dodano: 17.11.2007 | Komentarze 0

Łagiewniki, krążenie po lesie w poszukiwaniu pierwszego śniegu. Niestety mało go było. Spotkanie z dzikiem.

Wyścig Niepodległości - Terenowy wyścig kolarski Arturówek 2007

Niedziela, 11 listopada 2007 · dodano: 11.11.2007 | Komentarze 0

Zaczęło się od: panowie taśmy w dłoń i oznaczać trasę :D, więc z Darkiem bez sprzeciwów pomogliśmy w oznaczeniu. Uwinęliśmy się z tym i weszliśmy do środka karczmy, żeby się ogrzać, a ja jeszcze zapisać.
2h później start grupy M6 czyli mojej. Trochę kocioł na starcie, a na trasie błoto, błoto i jeszcze raz błoto. Ponad to ślisko.

Uwaga! Zdjęcia nie mojego autorstwa.

Ostatnie rozpoznanie terenu przed

Sobota, 10 listopada 2007 · dodano: 10.11.2007 | Komentarze 0

Ostatnie rozpoznanie terenu przed wyścigiem.

Podcięte skrzydła

Niedziela, 4 listopada 2007 · dodano: 04.11.2007 | Komentarze 3

Dzisiaj od początku nie układało się po mojej myśli. Raz słońce, za kawałek znów ulewa, ponad to wiatr. Kiepska pogoda. Dojechałem w tych warunkach do Arturówka i zacząłem robić kółka wokół stawu i badać teren na wyścig niepodległości. Po 5 okrążeniu poczułem, że na tyle coś się miękko zrobiło. Odwróciłem się i co? Pół powietrza poszło...... Udało mi się tak wrócić do domu.
Wziąłem się za łatanie dętki, pięknie poszło, aż za dobrze. Wyszedłem ponownie na rower tym razem do lasu Okreglik, odjechałem 5 km od domu i nagle puff psssssss i koniec mojej jazdy na dzisiaj. Kurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......cze pieczone

Jazda w deszczu

Sobota, 3 listopada 2007 · dodano: 03.11.2007 | Komentarze 9

Zacznę tą wycieczkę, a właściwie relację od kilku zdjęć, które moim zdaniem robią wrażenie. Ich treść, przesłanie zmusza do chwili refleksji zastanowienia się nad kruchością życia.

Tyle tytułem wstępu, może i za dużo bo się zaczniemy obracać w kręgu telenoweli ;)

Zatem zaczynamy:
Droga ku wieczności cz. 1

Droga ku wieczności cz. 2

Radegast - stacja przeładunkowo-załadunkowa skąd wywożono-przywożono Żydów, Cyganów, Polaków

Dwie bestie

Prawie jak ściana płaczu

Tyle ze smutniejszych klimatów lub mających zmusić odbiorcę do odrobiny refleksji nad historią, teraz przejdźmy do następnych epizodów w dzisiejszej fotorelacji

Łagiewniki - "uskok", żółty szlak pieszy

j.w

trening siłowy na podjeździe, okolice kapliczek, żółty szlak

Co ciekawe na "kaloryferze" parking na ul. Wycieczkowej odbywał się jakiś mini zlot 3, 4 samochody urządzały pseudo ściganie (2x maluch, 1xsubaru impreza, 1xchyba opel ;)) Udało mi się zrobić kilka interesujących fotek.

Niemalże przez całą drogę towarzyszył mi gustaw

Co ja dzisiaj zwiedziłem: miasto sklep rowerowy na Franciszkańskiej, Łagiewniki żółty szlak w jedną i w drugą stronę, Arturówek jazda dookoła stawu, czyli przygotowanie się do wyścigu niepodległości.

Objazd trasy maratonu

Czwartek, 1 listopada 2007 · dodano: 01.11.2007 | Komentarze 3

Wjazd do: (wiadomo widać na tablicy)

Dobre miejsce na piknik (grill kiełbaski, zimne piwko) w trakcie maratonu ;)

Przebiegły lis

Podjazd do parowów, lekkie zboczenie z trasy maratonu.

Parowy Janinowskie całe piękno tego terenu.

Naturalna forma kamienia, czyżby Flinstonowie na tym terenie dawniej zamieszkiwali ?

Wszystko pięknie ładnie gdyby nie błąd przy jedzeniu śniadania. Za mało węglowodanów przez co się za szybko wypaliłem. Ostatnie 10 km nie wiedziałem czy mam jechać prowadzić ten rower, czy położyć się i czekać na przyjście siły :D