avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 104791.97 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.12 km/h i się wcale nie chwalę.

Maj, 2008

Ja

gucio112

mavic

Jak nazywa się ten taniec i osoby tańczące go??!

Zakręćmy manufakturą II

cdn.

Bieg o puchar rektora

Piątek, 30 maja 2008 · dodano: 01.06.2008 | Komentarze 0

Czy coś w tym stylu, tak była zatytułowana impreza zorganizowana przez PŁ dla studentów chcących zaliczyć wf.

cdn....

Mistrzostwa Polski w kolarstwie górskim - Przesieka 2008

Niedziela, 25 maja 2008 · dodano: 27.05.2008 | Komentarze 3

Wyścig Główny

Zaczęły kobiety o 10.30. Na starcie stanęło aż 60 zawodniczek chętnych zmierzyć się ze sobą o miano najszybszej studentki w Polsce. Pierwszą rundę rozpoczynały z tzw. rozbiegówki po asfalcie i dopiero po ok. 1 km wjeżdżały na właściwą trasę.
Jola w tle, gotowa do walki

Kinga - "ruszajmy w końcu!"

Jeszcze trochę i na pewno się uda - końcówka podjazdu do lasku

W góry w góry miły bracie tam przygoda czeka na Cię

I wystartowały ponownie na trasę znaną z wczorajszej czasówki z tą trudnością, że tym razem przyszło się zmierzyć z aż 3 pętlami i większymi kałużami po wczorajszej wieczornej ulewie. Nasze dziewczyny zahartowane w niejednych już wyścigach z okrążenia na okrążenie jechały coraz lepiej wyprzedzając słabsze zawodniczki.
Najtrudniejszy zjazd zmuszał nawet najlepszych do zejścia z roweru i bezpiecznego sprowadzenia

Po trzech okrążeniach zwyciężyła Magdalena Balana, tuż za nią przyjechała Katarzyna Solus, a jako trzecia na mecie pokazała się Ewelina Ortyl.
Zawodniczki z politechniki łódzkiej zajęły:
29 Rogozińska Kinga
39 Siedlecka Joanna
Gratulujemy....

Wyścig główny Mężczyzn

Frekwencja była duża, nie powstydził by się przy niej nie jeden mniejszy maraton. Zawodników chcących powalczyć o punkty dla swojej uczelni przyjechało troszkę ponad 200. Wszyscy z jednakowym zacięciem do walki co było widać po usłyszeniu głosu "Start!"

Zaczęło się; teraz już tylko pozostało nam jechać do mety i starać się nie zginąć w ferworze walki. A była to bitwa zaciekła już od samego początku, gdzie był do pokonania 1km podjazd prowadzący na główną trasę wyścigu. Następnie ścieżkami z którymi obyliśmy się wczoraj przyszło nam i dziś, ale aż czterokrotnie zmagać się z potem, błotem i bólem coraz to bardziej zmęczonych mięśni. Jedyne co nas napędzało to produkowana stale adrenalina po zaliczeniu kolejnego zjazdu, uniknięciu zderzenia z drzewem, poślizgnięciu się na śliskim korzeniu, kamieniu.

Człowiek, który pod największy podjazd podjeżdżał by z największym uśmiechem na ustach z możliwych, czyli Krzysiek

Upragniony przez wszystkich zjazd

Tuż po starcie jeszcze względnie czysty

Najbardziej wymagający zjazd na wyścigu
ja

Przed czasówką

DST: 15 km; 11 km teren
STP: 53 min
Wstaliśmy wcześnie by iść na śniadanie i zdążyć zrobić rozpoznanie na trasie dzisiejszej rywalizacji. Już na pierwszy rzut oka było widać, że warunki minimalnie się poprawiły, ponieważ ścieżki trochę podeschły, a płynąca gdzieniegdzie woda zamieniła się w gęstszą maź lub całkowicie podeschła dzięki czemu tak nie chlapało po twarzy wodą. Zakończyliśmy więc rekonesans trasy z pozytywnym nastawieniem dotarcia do mety cało i w miarę czysto.

Jazda indywidualna na czas - kobiety

Pierwsze zaczęły rywalizować ze sobą dziewczyny o ustawienie w sektorach w dzień wyścigu. Na starcie nie mogło zabraknąć i naszych odważnych koleżanek: Rogozińskiej Kingi oraz Siedleckiej Joli. Obie poradziły sobie na trasie znakomicie wyprzedzając część konkurencji i zapewniając sobie dobre rozmieszczenie w starcie głównym.
Kinga z uśmiechem na ustach kończy czasówkę

A tuż za nią Jola

Jazda indywidualna na czas mężczyźni

DST: 7200 m
STP: 5min 38s
AVG tętno: 177
miejce: 82/213

Po kobietach przyszedł czas na nas. Każdy chciał pokazać się z jak najlepszej strony, dlatego też wyciskał z siebie ile tylko mógł. Od samego początku ruszyliśmy ostro pod górę wspinając się po stoku narciarskim prowadzącym do lasu. Krótka chwila wytchnienia na prostej i od nowa podjazd po trudnym pełnym korzeni i kamieni terenie. Następnie trasa przechodziła w delikatny zjazd, który kończył się kolejnym podjazdem w wąwozie. Po 1,5 km osiągnąwszy maksymalną wysokość przyszła kolej na zjazdy przez kałuże, strumyki, głazy i inne przeszkody terenowe. Po drodze znaleźliśmy chwilę na pływanie w strumyku jak ktoś nie trafił w kładkę, a zaraz za nią kąpiel w błocie. Po pokonaniu tylu przeszkód na zawodników czekała ostatnia droga pod górę do mety.

Krzysiek walczy z uciekającymi sekundami

Gotowi...... do startu..... Start!

Koniec leżenia czas pedałować

uff już meta

Mariusz na mecie

Wojtek rusza na podbój trasy

Przełęcz Karkonoska - czyli najtrudniejszy podjazd w Europie środkowo-wschodniej

DST: 13,53 km; 100% szosa
FZ 52 %
PZ 31 %
Długość podjazdu od wjazdu na niebieski szlak to ok. 4500 m

Ekipą 5 osobową w składzie: Kinga, Mariusz, Paweł, Wojtek, ja; podjęliśmy wyzwanie (nie actimela ;)) by wjechać na szczyt. Zatem pojechaliśmy tak jak wczoraj z Kingą tym samym czarnym szlakiem rowerowym do podnóża, a właściwie do początku niebieskiego oznaczenia. Po drodze złapał nas deszcz, który nie był z tych przelotnych. Z minuty na minutę zaczynało padać coraz mocniej, a my byliśmy coraz bardziej przemoczeni. Ostatecznie podróż w górę tak nas zaabsorbowała, że żaden deszcz nie był w stanie mnie oraz Mariusza zniechęcić od osiągnięcie szczytu. Reszta ekipy niestety zawróciła w stronę ośrodka by wygrzewać się w ciepłym suchym wnętrzu, podczas gdy my pieliśmy się powoli w górę. U szczytu zastaliśmy śnieg leżący i topniejący na drodze. Przekroczyliśmy przez niego i dalej już ostatnie metry i jesteśmy na górze. Udaliśmy się jeszcze trochę w górę do schroniska "Odrodzenie". Wypiliśmy ciepłą herbatę pojedliśmy czekolady i ruszyliśmy w dół. Powrót było tyle ciekawy, że upłynął błyskawicznie. Zjazd okazał się tak niesamowitym przeżyciem pełnym napięcia oraz adrenaliny, że znieczulił zimno mokrych ubrań i świszczącego nad głową wiatru. Co najgorsze przed czasówką zajechałem całkowicie klocki tylne i pozostało mi hamowanie przednim hamulcem. Cóż było zrobić jak tyłek przenieść nad tylne koło i modlić się, żeby klocków nie spalić całkowicie.

3 minuty później
Na dole poczułem, że coś śmierdzi. Po zatrzymaniu stwierdziłem, że to guma od hamulców mi się przypaliła. Krople po zetknięciu z rozgrzaną obręczą tuż po hamowaniu wyparowywały natychmiast. Po ochłonięciu zjechaliśmy w dół do pensjonatu by suszyć rzeczy na jutrzejszy główny wyścig.

Mistrzostwa Polski w kolarstwie górskim Przesieka 2008

Piątek, 23 maja 2008 · dodano: 26.05.2008 | Komentarze 0

W dniach 23-25 maja odbyły się mpszw w kolarstwie górskim w Przesiece. To właśnie w tym czasie niegdyś ciche i spokojne miasteczko zamieniło się w tętniącą życiem rowerową osadę wypełniając się po brzegi kolarzami z całej Polski. Każdy przyjechał tu by stanąć na linii startu poczuć ducha sportowej rywalizacji i zmierzyć się z własnymi słabościami: wyczerpaniem, strachem, czasem i bólem po nieszczęśliwym upadku, ale przede wszystkim by się dobrze bawić. Nad tym czuwał organizator zawodów wywiązując się znakomicie z powierzonego mu zadania.

Dojazd na Politechnikę Łódzką
DST: 10 km - 100% szosa
STP: 25 min

Pobudka 04:45! Szok!
Szczególnie jak dzień wcześniej też się trochę pojeździło i organizm domaga się wypoczynku. Trudno czas wstać, zjeść jajecznicę dopakować ostatnie drobiazgi i w drogę.
Z domu ruszyłem do centrum miasta o 05.25. Na ulicach pusto, spokojnie i cicho, aż miło się jechało. Przed 06.00 byłem już na parkingu przy Studium matematycznym i przygotowywałem rower do ponad 6 godzinnej podróży na dachu na południowy zachód Polski.......

8 godzin później

Po miło spędzonej podróży, dojechaniu na miejsce, zakwaterowaniu i wniesieniu toreb do dopiero co wprowadzonych pokoi przyszedł czas na wycieczkę krajoznawczą.
Z nowo co poznanymi dziewczynami: Jolą, Kingą pojechaliśmy obejrzeć Wodospad Podgórnej który zajmuje 3 miejsce wśród wodospadów w polskich Karkonoszach.
Następnie jakimiś innymi drogami leśnymi/asfaltowymi pokrążyliśmy po okolicy by w końcu znaleźć się w Przesiece w delikatesach, w których każdy kupił co potrzebował (ja- szczoteczkę do zębów; tak się pakowałem że o niej zapomniałem :D)

Przed nami 4 km podjazd do ośrodka, zrzucamy łańcuch na najmniejszy blat i jazda do góry; przyjemniej się zjeżdżało. Kiedy znaleźliśmy się przy ośrodku Jola z racji tego, ze się źle czuła odłączyła skierowała się do pokoju. A my jeszcze pojechaliśmy pokrążyć po okolicy.
Tym razem wybraliśmy się czarnym szlakiem rowerowym w górę asfaltową drogą. Która doprowadziła nas do najtrudniejszego podjazdu w Europie środkowo-wschodniej na przełęcz Karkonoską 1198 m n.p.m. Dzisiaj go odpuściliśmy i ponownie skierowaliśmy się w dół w stronę Podgórzyna i następnie Przesieki.

Koniec wrażeń z górami na dzień dzisiejszy. Pierwsze odczucia niesamowite.

Ustawka ekipy forum rowerowego

Czwartek, 22 maja 2008 · dodano: 22.05.2008 | Komentarze 8

5 szaleńców zebrało się by przemierzać łódzkie tereny. W zgierzu już był nas komplet. Pojechaliśmy na północ na Malinkę, a następnie przez jakąś Dąbrówkę do trasy na Rosanów. Szybkie tempo, przez pierwsze kilometry sprawiało, że pokonywaliśmy dystans w bardzo szybkim czasie dzięki czemu wkrótce przejechaliśmy przez Rosanów dojechaliśmy do Emilii i wjechaliśmy w piękny gęsty las Grotnicki. Jak gęsty o tym się przekonaliśmy później.
W Grotnikach pierwsza usterka techniczna silenoz przebił dętkę i trzeba było wymienić. Przed tą operacją próbowaliśmy jeszcze napompować. Niestety bez skutecznie.

Jak już pompka na wierzchu to i ja trochę przód dopompowałem

Po czym małe zdjęcie grupowe.

Następnie zagłębiliśmy się w las. Trasa początkowo wydawała się fajna, jednak po kilku metrach zaczynał się całkowity freeride co nie każdemu się podobało. Jednak po niecałych 5 minut + zdjęciu znaleźliśmy ubitą ścieżkę.

Zadowolenie nie trwało długo, bo właściwie nadal nie wiadomo było gdzie tak na prawdę jesteśmy. No i stało się zamiast jechać dalej na północ i zbliżać się do Parzęczewa i Ozorkowa to my z powrotem wylądowaliśmy w Grotnikach :D
Następnie asfaltem do Orłej, Chociszewa i Mikołajowa w którym to ludzie powiedzieli nam jak mniej więcej jechać. Niestety za wiele się to nie zdało co najwyżej dopomogło. I tak przez Nową Jerozolime, Mariampol w którym to się posililiśmy, niejeden udkiem grillowanym ;]

Następnie Florentynów po czym dziura na mapie :D........... Gajówka i Dalików. Czas nadszedł żeby się skierować na południe. Tak też zrobiliśmy i wylądowaliśmy na zapomnianej szosie między stawami hodowlanymi. Chłopaki marudzili o zdjęcie łabędzia. Jednak w jeździe cięzko jest go uchwycić to chociaż im zrobiłem zamulatoromp/b] (nawet sie nie rozmazali tak wolno jadą

kilometr dalej i

Następnie na południe, dalej w dół mapy aż w końcu dotarliśmy do Charbic Dln. i drogę zagrodziła nam rzeka Ner. ODbiliśmy więc ponownie na zachód i tak przez Szadłów i Puczniew w którym można było spokojnie przejechać przez most nad rzeką Ner.
W Szadłowie modły do jogurtu o dodanie siły

przeprawa przez Ner

Następnie Piorunówek, Piorunów, Kwiatkowice, Wodzierady i droga na Łask
zakochana para

Do józefowa nie dojechaliśmy odbiliśmy wcześniej na Wschód w Chorzeszowie i tak czerwonym szlakiem rowerowym wróciliśmy do Łodzi.
Na Lublinku jeszcze lądowanie jakiś arabów ;]

[b]Kasztanowe pętle x4[/b] Forma

Wtorek, 20 maja 2008 · dodano: 20.05.2008 | Komentarze 1

Kasztanowe pętle x4

Forma rośnie na maraton już czas.

Łódź>Zgierz>Łódź [praca] ulewa,

Niedziela, 18 maja 2008 · dodano: 20.05.2008 | Komentarze 0

Łódź>Zgierz>Łódź [praca]
ulewa, ulewa, powrót w ulewie

Łódź>Zgierz>Łódź [praca] + mały skok

Sobota, 17 maja 2008 · dodano: 20.05.2008 | Komentarze 0

Łódź>Zgierz>Łódź [praca] + mały skok w bok na Radogoszcz wschód.

Zamieszczam teraz fotorelacje ze zdjęć, niestety nie mojego autorstwa. Są to zdjęcia zdjęć ;)</big> <a href=

Piątek, 16 maja 2008 · dodano: 17.05.2008 | Komentarze 6

Dzień jak co dzień, właściwie to piątek+weekend ten sam. Łódź>Zgierz>Łódź [praca]

Zważywszy jednak, że dzisiaj kończyłem wcześniej bo już o 19 to postanowiłem wykorzystać ten czas jaki mi pozostał do zmroku na jazdę. Wróciłem do domu i wziąłem aparat by następnie ruszyć do centrum. Przejechałem Włókniarzy po rewelacyjnej ścieżce rowerowej , a następnie do Manufaktury.

Niestety tutaj nie było żadnych festynów z okazji święta łodzi, toteż wjechałem do pobliskiego parku Staromiejskiego by obejrzeć wystawę zdjęć umieszczonych na starej krańcówce tramwajowej.

zatytułowaną

Uwaga! Jest to część zdjęć jakie można zobaczyć na żywo w Parku Staromiejskim (park śledzia), na żywo zdjęcia wyglądają dużo dużo lepiej.

następnie pojechałem na festyn, na Piotrkowską

drodze powrotnej spotkałem kolegę z którym wybrałem się na krótki objazd arturówka i do domu