avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 104994.73 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Listopad, 2012

Wyścig Niepodległości

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 13.11.2012 | Komentarze 2

Dzień Niepodległości, są różne sposoby na uczczenie tego państwowego święta. Jedni biegają po ulicy z płytami chodnikowymi i racami skandując przy tym chwytliwe hasła inni wsiadają na rower by nacieszyć się ostatnimi dniami wspaniałej pogody.

Po raz 18 z rzędu odbyła się impreza pt. Wyścig Niepodległości organizowana przez stowarzyszenie rowerowe Cyklomaniak. Na starcie pojawiło się ok. 170 zawodniczek i zawodników. Pierwsze kategorie ruszyły na trasę o godzinie 10.00. Zawzięta rywalizacja między młodymi uczestnikami wyścigu budziła w nas podziw.

Głównym punktem programu był wyścig elity kobiet i rozgrywany po nim wyścig elity mężczyzn. Na starcie zjawiła się mocna grupa kolarek i kolarzy z całego województwa, ale także z innych części Polski. Kobiety miały do pokonania 4 okrążenia o długości 1700m, dla mężczyzn dystans zwiększono do 9 rund. Niezwykle szybka, szeroka trasa została wytyczona w malowniczym terenie lasu łagiewnickiego. Szalone tempo i jeden jedyny podjazd przetasował całą stawkę. Na 9 rund udało się wjechać raptem 8 zawodnikom z 57 osobowej stawki! Łatwo nie było, świadczyć mogło wymalowane zmęczenie na twarzach zawodników kończących wyścig. Politechnikę Łódzką reprezentowało dwoje zawodników: Paulina Porczyk (2-gie miejsce wśród kobiet) i Łukasz Sompoliński (również 2-gie miejsce wśród mężczyzn)

To tyle z komunikatu na stronę azs, teraz coś od siebie.

Było bardzo przyjemnie spotkać się z taką ilością znajomych twarzy, właśnie dlatego lubię takie wyścigu rozgrywane na własnym podwórku. Miłym zaskoczeniem była dla mnie trasa, ponieważ do samego dnia wyścigu nie wiedziałem w jakiej części Łagiewnik będzie ona przebiegała.

Ponad to wystartowałem z chęcią sprawdzenia się jak bardzo spadła mi forma po tak długim obijaniu się. Muszę powiedzieć, że nie jest najgorzej spadłem o zaledwie 3 pozycje w stosunku do okresu w miarę przyzwoitego ;)
Nawet się pochwalę, że załapałem się w pierwszej ósemce która przejechała całą trasę bez dubla, pozostałe 44 osoby niestety nie przejechały wyścigu w całości.

Było ekstra, niech zdjęcia same o tym opowiedzą. Wspaniałe fotki możecie oglądać dzięki mojej dziewczynie. Są super Kochanie! :)
Fajne było to, że pojechaliśmy się pościgać w całym rodzinnym komplecie :) Monika, Michał i ja z Magdą pełniącą funkcję fotografa.

O czym świadczą te miny?

Elita kobiet przed startem

I kobiety śmigały, oj szybko

Aż nadszedł czas na pokazanie kto ma najmocniejszą łydkę wśród mężczyzn.

Na jednym z wiraży

I goniący Karol

A tu już uciekający pixon, catch me if you can

Mój brat w akcji, żeby rozwiać nieporozumienia to jest mój kuzyn. Brat brzmi bardziej rodzinnie IMO. To był jego debiut widżac po minie chyba się dobrze przy tym bawi :P

Dziękuję naszym wspaniałym dziewczynom za doping, za zdjęcia, za wszystko :D

Zwieńczeniem tego wyścigu było takie oto trofeum na zaszczytnym 2 miejscu wśród klasyfikacji studentów.

Dojazdy, przejazdy, rozgrzewka

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 13.11.2012 | Komentarze 0

Pokręciłem się wokół startu i to tyle z mojej rozgrzewki - pełen profesjonalizm :)

Tego mi było trzeba :)

Sobota, 3 listopada 2012 · dodano: 03.11.2012 | Komentarze 4

Wczoraj wieczorem ustaliliśmy nasz 4-osobowy dzisiejszy skład. Wszyscy potwierdzili swoją obecność, o dziwo nikt się nie spóźnił prócz mnie. Z Karolem, Marcinem i Tomkiem pojechaliśmy jak to pokazuje mapa na południowy zachód. Wiatr jak diabli, będzie lepiej na powrocie. Zrobiliśmy kółko wokół Pabianic i wróciliśmy do domu. Po drodze wjeżdżając na rondo które prowadzi do??