Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 104999.79 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Pixon.bikestats.pl
Największe w Polsce forum rowerowe

...

Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąź wybitnym sportowcem...

..Nadjeźdzają znienacka. Zawsze cicho, zawsze szybko. Atakują człowieka przyzwyczajonego do zwracania uwagi na odgłsy jezdni. Budzą popłoch, bo dokąd uciekać z ... chodnika.- Rowerzyści

Archiwum bloga

...

Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąź wybitnym sportowcem...

..Nadjeźdzają znienacka. Zawsze cicho, zawsze szybko. Atakują człowieka przyzwyczajonego do zwracania uwagi na odgłsy jezdni. Budzą popłoch, bo dokąd uciekać z ... chodnika.- Rowerzyści
Wpisy archiwalne w miesiącu

Listopad, 2014

Dystans całkowity:339.20 km (w terenie 50.00 km; 14.74%)
Czas w ruchu:03:35
Średnia prędkość:26.57 km/h
Maksymalna prędkość:48.20 km/h
Suma podjazdów:506 m
Liczba aktywności:14
Średnio na aktywność:24.23 km i 1h 47m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
18.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Praca

Piątek, 28 listopada 2014 · dodano: 02.12.2014 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
18.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Praca

Czwartek, 27 listopada 2014 · dodano: 02.12.2014 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
18.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Praca

Środa, 26 listopada 2014 · dodano: 26.11.2014 | Komentarze 0

Rowerem do pracy. Muszę usiąść do tylnego błotnika, który wciąż nieustannie mi chrobocze doprowadzając mnie do furii.


Dane wyjazdu:
30.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Ostatni dzień urlopu, sprawy na mieście

Poniedziałek, 24 listopada 2014 · dodano: 26.11.2014 | Komentarze 0

Krążyłem po mieście. Zimny porywisty wiatr dał się we znaki. Ostatnio mam zły nawyk ubierania się w cywilne ciuchy na rower, które kompletnie się nie nadają przy takiej pogodzie i jakimś dłuższym wypadom. Zmarzłem strasznie.


Dane wyjazdu:
20.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Czwartek czas do pracy pojechać rowerem

Czwartek, 20 listopada 2014 · dodano: 26.11.2014 | Komentarze 4

Zimno, mokro, po pracy zaczął padać lekki deszcz. Pogoda wybitnie niekorzystna na rower. Miło, że jutro już wolne i wyjazd w góry w Beskid Śląski.
A po wszystkim na siłownię, po drodze spotkałem Bartka który pędził na spining. Ja nie wziąłem rzeczy więc udałem się na siłownie. Po ćwiczeniach poszliśmy do sauny gdzie zaktualiozwaliśmy się o nowe informacje. Fajnie móc odezwać się do kogoś znajomego w saunie, od razu milej się siedzi.


Dane wyjazdu:
20.00 km 20.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Obstawa foto maratonu DOZ czyli dbam o zdrowie...

Niedziela, 16 listopada 2014 · dodano: 19.11.2014 | Komentarze 0

Nie wiem jak można zadbać o zdrowie w tak przeszywającej zimnicy. Było tak zimno, że po powrocie do domu, nie mogłem się odpowiednio rozgrzać przez cały dzień.

Bieg odbywał się w  Arturówku. Start o 10.00 powrót najszybszych po niespełna 18 minutach. Wykonałem kilka zdjęć, przetestowałem przy okazji nowy obiektyw. Robi robotę, jestem więcej niż zadowolony mimo że mógłbym mieć spokojnie pełną nową grupę Ultegry do szosy, no ale.:)

Maraton Dbam o Zdrowie -start/meta
Maraton Dbam o Zdrowie -start/meta © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy
Maraton Dbam o Zdrowie -z trasy © Pixon


Dane wyjazdu:
18.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Praca

Piątek, 14 listopada 2014 · dodano: 19.11.2014 | Komentarze 0

Robi się strasznie zimno i wietrznie. To już chyba jedne z ostatnich dni spędzonych na rowerze na dojeździe do pracy :(

Gdyby ktoś chciał to sprzedaje swój cały napęd!

Pozostały jeszcze korba i przerzutka

Shimano XT FCM770


Przerzutka Alivio przód


Dane wyjazdu:
18.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Praca i serwis RS SID TEAM

Środa, 12 listopada 2014 · dodano: 19.11.2014 | Komentarze 7

Długi weekend miło spędzony na błogim lenistwie. Szkoda tylko, że jak zwykle przeminął niewiadomo kiedy.

Przy okazji 4 dni wolnych zabrałem się za rozebranie i przeserwisowanie mojego amortyzatora. Ostatni taki przegląd był robiony w zeszłym roku. Pora wziąć się do dzieła.

W ruch poszły wcześniej kupione narzędzia. Żeby rozłożyć amortyzator potrzebujemy imbusa 5 mm do wykręcenia śruby z komory tłumienia wraz z kluczem tzw. fajkowym do wykrecenia śruby sześciokątnej w komorze powietrznej
W ruch poszły wcześniej kupione narzędzia. Żeby rozłożyć amortyzator potrzebujemy imbusa 5 mm do wykręcenia śruby z komory tłumienia wraz z kluczem tzw. fajkowym do wykręcenia śruby sześciokątnej w komorze powietrznej © Pixon

Następnie dokładnie umyłem wnętrze dolnych lag, wraz z wyjęciem gąbek które były nasączone olejem.

Pora wymonotwać tłumienie i zlać przepracowany olej. Malutkim imbusem 1,5 mm wykręcamy górne pokrętło do regulacji kompresji następnie zdejmujemy niebieską tuleję na którą mocuję się linkę i mamy widok na dziwnie wyglądającą śrubę
Pora wymonotwać tłumienie i zlać przepracowany olej. Malutkim imbusem 1,5 mm wykręcamy górne pokrętło do regulacji kompresji następnie zdejmujemy niebieską tuleję na którą mocuję się linkę i mamy widok na dziwnie wyglądającą śrubę © Pixon


Spokojnie, łapiemy ją kluczem oczkowym 24 mm i delikatnie odkręcamy żeby nie objechać lakieru
Spokojnie, łapiemy ją kluczem oczkowym 24 mm i delikatnie odkręcamy żeby nie objechać lakieru © Pixon

Kilkanaście obrotów kluczem i wykręcamy nasz tłumik
Kilkanaście obrotów kluczem i wykręcamy nasz tłumik w tle przygotowany pojemnik na zużyty olej w celu odmierzenia jego ilości © Pixon

Coś dziwnie mało tego oleju, gdzieś wyparowało 20 ml? Tłumik działa dobrze, amortyzator się blokował, nie mam pojęcia co się stało. Fakt faktem że pierwszy serwis robił kto inny... Może oni coś spartolili. Powinno być ok. 95 ml dla SID TEA
Coś dziwnie mało tego oleju, gdzieś wyparowało 20 ml? Tłumik działał dobrze, amortyzator się blokował, nie mam pojęcia co się stało. Fakt faktem że pierwszy serwis robił kto inny... Może oni coś spartolili. Powinno być ok. 95 ml dla SID TEAM © Pixon

Widoczny olej przepracowany wraz z tłumikiem Black Box
Widoczny olej przepracowany wraz z tłumikiem Black Box © Pixon

Po spuszczeniu oleju pora na wyczyszczenie, kontrole oringów i smarowanie. Jako smar użyłem wazeliny technicznej, która jest bardzo dobrym odpowiednikiem dla mazideł Rock Shoxa kosztujących dziesięciokrotność tubki wazeliny. Oringów nie wymieniałem, ponieważ były bardzo dobre. Wyczyszczone wnętrze komory zalałem świeżym olejem 90 ml 5W i wszystko razem skręciłem.
Komory powietrznej nie rozbierałem, ponieważ nic tam nie ma prawa się dziać. Nie ma nieszczelności powietrza itp. w związku z tym zostawiłem tak jak jest.

Całość złożyłem i ponownie napompowałem. Jaki efekt?

Amortyzator jest na pewno czulszy, wszystkie inne  zalety tej operacji pozostają w podświadomości.


Dane wyjazdu:
18.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Praca

Czwartek, 6 listopada 2014 · dodano: 06.11.2014 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
18.00 km 0.00 km teren
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)

Praca

Środa, 5 listopada 2014 · dodano: 06.11.2014 | Komentarze 0