avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 104999.79 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Wrzesień, 2015

Poniedziałek, 28 września 2015 · dodano: 29.09.2015 | Komentarze 5

Cholera 5°C o 7.00!

No bez przesad przecież to jeszcze nie zima. A tak to zwykły szary dzień po weekendzie. Znów za mało snu w weekend. Pracowita sobota spędzona na robieniu zdjęć na maratonie w Buczku. Przyjemna praca, tylko znów wraca temat chłodu.

Piątek, 25 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 0

Nie ma co pisać. Oprócz tego, że nogi trochę pobolewają po wczorajszej jeździe.

5.000 w tym sezonie. Szału nie ma, źle nie jest :)

Wzniesienia Łódzkie

Czwartek, 24 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 2

Ale mnie wytrzęsło na Wiączyńskiej podczas dojeżdżania do Nowosolnej..., nigdy więcej tą drogą na szosie. Później jeszcze pomyliłem drogę i wylądowałem w polu. Wiedziałem, że mam do przejechania około 2 km po niepewnym gruncie, jednak nie chciało mi się cofać i trzasnąłem szosówką przez pola. Wygodnie nie było, ale jakoś to wytrzymały moje nadgarstki.
Dalej już tylko lepiej, droga przez Moskwę i Jaroszki fajnie pofalowana. Następnie dalej na północny wschód w celu wczepienia się na schody dulasa. Udało się znaleźć rundę i wjechać na nią w najlepszym możliwym miejscu. Przede mną kilka wąskich wiejskich dróg, podjazdów, zjazdów i ciasnych zakrętów. Świetnie! Po tych wygłupach, długa prosta i podjazd pod same Brzeziny. No nie do końca, wspinaczka przed Brzezinami, a następnie zjazd. Z pod Brzezin na Widzew znów pod górę. Suma summarum kilka podjazdów dzisiaj zaliczyłem co mam nadzieje skutek odniesie w niedalekiej przyszłości.

Dzień coraz krótszy :(

Czwartek, 24 września 2015 · dodano: 24.09.2015 | Komentarze 0

Łooo ale śpiący dzisiaj jestem. Jechałem zaspany do pracy mając nadzieję, że się rozbudzę. Niestety nie. Po powrocie może pojadę na rekonesans trasy maratonu w Buczku.
Pozdrowienia dla Darka, którego minąłem na Niciarnianej. Kolor Twojego roweru jest tak charakterystyczny, ze nawet się długo nie musiałem zastanawiać czy to ty :)

Z Magdą na południe

Środa, 23 września 2015 · dodano: 24.09.2015 | Komentarze 0

Poświęciłem się i dałem swoją szosę Magdzie, a mi przyszło jechać na trupie. Źle nie było - jedno szosa i drugie niby też. Jedno przełożenie trochę ogranicza zakres prędkości, co nie wszyscy chcą to zrozumieć. Za dnia miło i ciepło, wieczorem szybko się zrobiło ciemno, a wraz z nocą przyszło obniżenie temperatury do ok. 14°C. Ten tego, co ja bym dał żeby się wróciły upały :)

Środa, 23 września 2015 · dodano: 24.09.2015 | Komentarze 0

Dziś zauważalnie cieplej. A może organizm już się przyzwyczaił do takiej temperatury? W drodze powrotnej wiedziałem, że wyciągnę Magdę na rower.

Wtorek, 22 września 2015 · dodano: 23.09.2015 | Komentarze 0

Strava jest dobrym przypominaczem w sytuacjach jakie ostatnio miały miejsce. Czyli uzupełnianie wpisów po 2-3 tygodniach. Mając zapis jakiejkolwiek aktywności, można domniemać czy się było na rowerze, czy nie.

A powrót do domu jak zwykle pod wiatr ;)

Poniedziałek, 21 września 2015 · dodano: 21.09.2015 | Komentarze 2

Nadszedł czas na uzupełnienie wpisów. Nie chce się. Ciągły brak czasu, motywacji i przekładanie tego na potem. Od jakiegoś czasu czuje opuszczający mnie zapał na dalsze pisanie o tych marnych kilometrach przejechanych do pracy i z powrotem. Powodów jest wiele: brak czasu, brak ciekawych wycieczek, ... a może po prostu to takie głupie usprawiedliwianie się. Nie pomaga też fakt, że lustrzanka służąca do pracy, którą cykałem foty na wycieczkach stała się już tak duża, ze nie mieści się w plecak. Bez zdjęć te wpisy są po prostu słabe. No i tak kontempluje czy by tego nie rzucić w cholerę.

Póki co uzupełnię to co zaniedbałem i przemyślę. A poniżej mega nuta!

Zimno i mokro niedziela z Magdą

Niedziela, 20 września 2015 · dodano: 21.09.2015 | Komentarze 4

Po ciepłej i słoneczniej sobocie przyszedł czas na zimno i zapowiadającą się deszczowo niedziele. Wstaliśmy dzisiaj o 8 by przejąć klucze na działkę. Szkoda było się kłaść ponownie, więc szybkie śniadanie i w drogę.

Żeby Magdy zbytnio nie przeciągać dałem jej swoją szosę, a sam wskoczyłem na swoje ukochane ostre koło. Poczałkowo plany zakładały dojazd do Tworzyjanek i powrót przez Kolumnę. Szybko jednak się wszystko pozmieniało jak poczułem mocny wiatr w plecy. Nie chciałem by doszło do sytuacji, kiedy w jedną stronę się zapędzimy popychanie wiatrem, a w drugą będzie rozgoryczenie.
Dlatego odbiliśmy na południe w stronę Kalinka i Rzgowa. Gdzieś w połowie przestraszyły nas zbierające się coraz ciemniejsze chmury.
Nie ryzykując dalej odbiliśmy w stronę Rzgowa, a w na granicy ów miejscowości skręciliśmy na północ w stronę Widzewa. Dzięki takim machinacjom, unikaliśmy wiatru jak mogliśmy, mając go cały czas z boku. Deszczu niestety uniknąć nam się nie udało. Wjeżdżając do Łodzi przemokliśmy dość mocno.

Mimo to wyjazd można udać do udanych :)

W poszukiwaniu formy

Piątek, 18 września 2015 · dodano: 06.01.2016 | Komentarze 0

...formy do ciasta :D

Moja forma ma się dobrze, przynajmniej na dojazdach do pracy. Kilometry z palca. Dojazd do Kauflanda, Lidla i do dużego Tesco na Widzewie. Jest! -30% na formę do tarty :) Miodzio! Będzie tarta z jabłkami na weekend.