avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105071.09 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Czerwiec, 2018

HR max:170 ( 85%)

Szturm na okolice Łowicza

Sobota, 30 czerwca 2018 · dodano: 11.07.2018 | Komentarze 0

Mimo silnego wiatru zdecydowałem się pojechać na działkę rowerem. Łatwo nie było, czy przyjemnie ? Raczej tak. W końcu nie czesto ma się teraz okazję do jazdy na rowerze, więc trzeba korzystać nawet jeśli wiatr w oczy wieje ! :)

HR max:184 ( 92%)
Kalorie: 1520 (kcal)

Do Skody w Dobroniu

Piątek, 29 czerwca 2018 · dodano: 11.07.2018 | Komentarze 0

Z urlopu trzeba korzystać. Przy okazji dni wolnych postanowiłem wymienić olej w aucie. Zrobiłem sobie wycieczkę do Dobronia po filtr oleju. Oczywiście będąc w Dobroniu pomyliłem w którym miejscu jest salon i na skrzyżowaniu zamiast w lewo, odbiłem w prawo w stronę Łodzi i wjazdu na "S". Załapałem wiatr w żagle i na wzniesieniu dałem z siebie tyle ile mogłem, podczas gdy tętno doszło prawie do maksa i ujrzałem tabliczkę koniec Dobronia stwierdziłem że to jednak nie tu. Nawrotka i już dojazd we właściwe miejsce. A tak przy okazji moją szaleńczą szarżą na wzniesienie zdobyłem KOMa :)

W serwisie filtr kupiony, w samej Łodzi olej. I jazda do domu wymieniać. Tak dzisiaj dałem w palnik, że ostatnie kilometry ledwo dojechałem.

Miastowe sprawy

Czwartek, 28 czerwca 2018 · dodano: 11.07.2018 | Komentarze 0

Najpierw w stronę Gustpolu, później do domu i jeszcze raz tym razem do Decathlonu po okulary dla Marysi

HR max:179 ( 90%)
Kalorie: 1569 (kcal)

Południowa część czerwonego szlaku

Środa, 27 czerwca 2018 · dodano: 27.06.2018 | Komentarze 0

Chwilowo tylko zdjęcia:

Południowa strona, to głównie drogi asfaltowe. Choć zdarzają się również drogi polne © Pixon Stąd przyjechałem... Czerwony szlak i jego utrzymanie pozostawia wiele do życzeniaStąd przyjechałem... Czerwony szlak i jego utrzymanie pozostawia wiele do życzenia © PixonTam zmierzam... Czerwony szlak i jego utrzymanie pozostawia wiele do życzeniaTam zmierzam... Czerwony szlak i jego utrzymanie pozostawia wiele do życzenia © PixonDojazd do PabianicDojazd do Pabianic © Pixon Lasy za PabianicamiLasy za Pabianicami © Pixon Młoda mała ważkaMłoda mała ważka © PixonDuża Woda bagnaDuża Woda bagna © Pixon Duża Woda bagnaDuża Woda bagna © Pixon Most nad JasieniemMost nad Jasieniem © Pixon Jasień, przez braki opadów, bardzo mało wodyJasień, przez braki opadów, bardzo mało wody © Pixon

Środa, 13 czerwca 2018 · dodano: 14.06.2018 | Komentarze 0

Droga powrotna nieco na około, ponieważ jeszcze byłem odebrać kilka drobiazgów do telefonu.

Praca i Łagiewniki

Wtorek, 12 czerwca 2018 · dodano: 14.06.2018 | Komentarze 0

Dziś po pracy wizyta w klasztorze w Łagiewnikach. Kolejna lekcja pokory życiowej, zakończona sukcesem. Marysia będzie chrzczona w Łagiewnikach, termin klepnięty, ja zadowolony. Jest dobrze :)

Poniedziałek, 11 czerwca 2018 · dodano: 14.06.2018 | Komentarze 0

Po pracy wróciłem prędko do domu, przebrałem się w coś bardziej formalnego i ruszyłem ponownie rowerem tym razem do kancelarii parafialnej. Na miejscu zaskoczyła mnie kolejka przed drzwiami. W miarę szybko się zluzowało i przyszła kolej na mnie. Cóż dalej opisywać, po pół godzinnym wykładzie i próbie przekonywania mnie jakim jestem grzesznikiem i cudzołożnikiem wyszedłem z podpisaną zgodą na chrzest Marysii w innej parafii. Ufff, jedziemy dalej z tematem. Jutro Łagiewniki :)

Rower:

Spływ rzeką Grabią i Widawką

Sobota, 9 czerwca 2018 · dodano: 14.06.2018 | Komentarze 0

Skrzyknęliśmy się jak to zwykle na tego typu wydarzeniach bywa z kilkoma znajomymi i w 9 osób dwoma autami pojechaliśmy na południowy zachód od Łodzi do małej miejscowości Nowe Kozuby, skąd miało się odbyć wodowanie. Na miejscu dopełniliśmy formalności, otrzymaliśmy podobno jakiś większy kajak, zapakowaliśmy bagaże, siebie i psa do środka i ruszyliśmy w trasę.
Spływ do najłatwiejszych nie należał, sporo zakrętów, niski stan wód, spowodowały że moje ramiona, ręce, klatka spuchły po pierwszych 10 kilometrach samotnego wiosłowania. Magda pilnowała psa, żeby się nie katapultował za burtę.
W efekcie przez prawie 23 kilometry wiosłowałem sam, ciagnąc za sobą dwójkę pasażerów na gapę. Od soboty do wtorku czułem cycki ze zmęczenia.

Piątek, 8 czerwca 2018 · dodano: 14.06.2018 | Komentarze 0

Nie pamiętam, co i jak. Chyba standardowo.

Czwartek, 7 czerwca 2018 · dodano: 08.06.2018 | Komentarze 0

Wiedziałem, że się zacznie... Bagażnik w aucie już oświetlony całkiem dobrze, chociaż i tutaj wydaje mi się, że z czasem dołożę tam dodatkowe oświetlenie używając do tego oryginalną lampkę.
Jednak całość się ze sobą kiepsko komponowała białe światło z bagażnika i bijąca żółta łuna z wnętrza. Dlatego dziś podjechałem jeszcze na Dąbrowe do sklepu po komplet żarówek LED do środka. Po wymianie stwierdzam, że jest lepiej. :)