avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105071.09 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Lipiec, 2008

Pojechałem z [b]Tomkiem[/b] na pasaż

Czwartek, 31 lipca 2008 · dodano: 31.07.2008 | Komentarze 1

Pojechałem z Tomkiem na pasaż Schillera z myślą o oddaniu krwi. Niestety mało hemoglobiny we krwi uniemożliwiło ten zabieg. Wróciliśmy przez Manufakturę i Włókniarzy do domu.
Poczekałem aż spadnie temperatura i ruszyłem do Łagiewnik zrobić kilka pętli, dokładnie 6. Po wyciśnięciu z siebie ile się da wróciłem do domu.

Do Manufaktury na omówione

Środa, 30 lipca 2008 · dodano: 30.07.2008 | Komentarze 0

Do Manufaktury na omówione miejsce z Guciem niestety nie wszyscy byli na tyle słowni by się tam stawić, dlatego wkrótce każdy pojechał w swoją stronę. Z Tomkiem udaliśmy się do Zgierza po żarcie z Mcdonald's by było co zagryźć przy piwku. Na Malince zjedliśmy i wypiliśmy piwo. Z powrotem pojechaliśmy do domu ( w stronę domu). Zajrzałem jeszcze na Obywatelską do TopPrint niestety koszulek takich jakie chciałem kupić nie było. Wkurzony pojechałem do centrum Piotrkowska i Pl. Wolności na którym odbiłem w stronę toru Społem. Kiedy dojechałem na miejsce okazało się, że torowcy mają trening. Popatrzyłem sobie w jaki sposób jeżdża po takim torze, jak robią zmiany co pół okrążenia wjeżdżając przy tym na nachyloną część zakrętu (wewnętrzną stronę), a następnie na start dziewczyn i robienie pętli na czas.
Wspaniała sprawa, następnym razem muszę zabrać aparat ze sobą.

Jazda regeneracyjna

Wtorek, 29 lipca 2008 · dodano: 29.07.2008 | Komentarze 0

Pojeździłem część dystansu z Przemkiem (przedstawiciel cyklomaniak.pl) Niestety awaria bębenka a następnie zaciśnięcie klocków w tylnym hamulcu tarczowym skutecznie uniemożliwiło dalszą jazdę.

Dlatego byłem zmuszony kontynuować moją jazdę regeneracyjną samemu. Pojeździłem po lesie Łagiewnickim, w okolicach Dobrej, Dobrej Nowiny. Udałem się również na Kalonkę z której ulicą Marmurową dotarłem do Brzezińskiej. Następnie Janosika zaprowadziła mnie na WIdzew i dalej ku Dąbrowie. Przybyszewskiego dojechałem do Piotrkowskiej oraz ronda inwalidów (chyba?). Dalej Włókniarzy i ścieżką rowerową do domu.

Dane z pulsometru
avg 118
HZ 67%
FZ 9%
PZ 0%

Cel, Lipce Reymontowskie wypełniony!

Poniedziałek, 28 lipca 2008 · dodano: 28.07.2008 | Komentarze 5

Upał potworny, im późniejsza godzina tym silniejszy wiatr z północy. Całe szczęście nie był on taki doskwierający.

Kołacin

Dojazd do celu podróży

Nowe połączenie Łódź-Warszawa, skrócony czas podróży i kursujące pociągi pow. 120 km/h

Dom Reymonta

j.w

Księga wpisów, teraz już z moim wpisem

Lipce Reymontowskie, muzeum oręża polskiego

Bobrowa

Okolice Czatolina

Kopalnia piasku w Czatolinie

Kościół W Domaniewicach

Kilka metrów dalej i kolejny kościół w Dmosinie

Dane z pulsometru

Leczenie kaca <br

Czwartek, 24 lipca 2008 · dodano: 24.07.2008 | Komentarze 6

Leczenie kaca

opis może się pojawi w późniejszym terminie.

Plany runęły w gruzach

Środa, 23 lipca 2008 · dodano: 23.07.2008 | Komentarze 1

Plany runęły w gruzach kiedy tylko wyszedłem na dwór. Potworny wiatr skutecznie zniechęcał i odbierał siły podczas jazdy w odkrytym terenie. Dlatego trzymałem się jak najwięcej w lasach.
W Łagiewnikach trafiłem na grupę kolarzy ze Społem robiących pętle regeneracyjną lub tzw. rozjazd, bo coś słabo cisnęli. Jechałem sobie za nimi aż do Okólnej i początku zielonego szlaku. Dojechałem nim przed Dobrom i odbiłem w kierunku północnym w stronę autostrady przejeżdżając obok kopalni piasku w Józefowie.

Następnie udałem się do Swędowai i tamtejszego lasu. W którym pojeździłem sobie po nieznanych jeszcze mi ścieżkach nie zważając na to, że nadrabiam kilometry, bo mógłbym jechać obok wyznaczonym szlakiem.

Następnie wjechałem do Białej przeciąłem szosę Zgierz-Piątek, by dotrzeć do kolejnej osłony, czyli lasów przed Rosanowem. Teraz trochę czerwonym szlakiem prowadzącym do Grotnik gdzie się zatrzymałem i skosztowałem czekolady

Trochę się zasiedziałem i ciężko było od razu wejść w odpowiednie obroty korbą i prędkość, wiatr wiejący prosto w twarz również nie był pomocny. Z Grotnik czerwonym szlakiem przez Ustronie Morskie ............. Aleksandrów Łódzki. Następnie Rezerwat Torfowisko Rąbień i powrót przez centrum do domu.

Tygodniowy pobyt w Zakopanem

Wtorek, 22 lipca 2008 · dodano: 22.07.2008 | Komentarze 1

Tygodniowy pobyt w Zakopanem ciągłe chodzenie po górach i brak jazdy na rowerze. Dzisiaj wyszło mi korzystanie z innych partii mięśni.

Pojechałem do Tesco odebrać telefon z serwisu. Następnie Brukową i Liściastą do Marianowa i Sokołowa. Obie małe wsie na obrzeżach miast: Łódź i Zgierz. Następnie pojechałem w kierunku lasu Okręglik i znalazłem się na Borucie w Zgierzu, czyli terenach przemysłowych. Powrót do domu w okolicach Nowej Gdyni, lasu Chełmach.

Dojazd do FR-shopu i powrót.

Dojazd do FR-shopu tym razem już z portfelem. Jazda przez Arturówek, trochę naokoło, ale przynajmniej w terenie. Powrót do Arturówka z nowym nabytkiem i jazda niebieskim szlakiem. Dojazd do Łagiewnik i wjazd na kasztanową pętle. Powrót przez Arturówek do domu.

fotka ustrzelona przez kolegę jadącego w tym czasie do miasta tramwajem.

*jakość iście telefoniczna ;)