avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105071.09 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Sierpień, 2017

Czwartek, 31 sierpnia 2017 · dodano: 01.09.2017 | Komentarze 0

Dziś po pracy, pojechałem jeszcze na Teofilów, następnie do Stopy po nowe buty MTB. Jutro ma się zepsuć pogoda, więc akurat bedzie czas na przykręcenie bloków :)

Szoska

Czwartek, 31 sierpnia 2017 · dodano: 01.09.2017 | Komentarze 0

Od jakiegoś już czasu nie jechałem szosą. Brakowało mi tej prędkości, pozycji, ale przede wszystkim brakowało mi dzisiaj czasu na jakiś sensowny dystans na mtb. Wsiadłem więc na Cube, wydostałem się z Łodzi, a dalej już pognałem jak po sznurku, trasą którą lubię. Niestety słońce już zaczyna coraz krócej operować, dlatego też musiałem trasę odrobinę skrócić w Rzepkach. Powrót i tak po ciemku, przez co musiałem użyć lampy błyskowej z telefonu. Na wiadukcie na Puszkina zrobiłem najlepszy czas do tej pory. Grunt, to nie zajechać się tam na początku.

Środa, 30 sierpnia 2017 · dodano: 01.09.2017 | Komentarze 0

Dziś w jedną stronę pojechałem Rometem. Do domu wróciłem Authorem, czyli rowerem dyrektora, w celu wymiany suportu. Przy okazji, wykonałem też kilka innych drobnych regulacji.

Wtorek, 29 sierpnia 2017 · dodano: 01.09.2017 | Komentarze 0

Poniedziałek, 28 sierpnia 2017 · dodano: 01.09.2017 | Komentarze 0

Stawanie na nogach

Niedziela, 27 sierpnia 2017 · dodano: 01.09.2017 | Komentarze 0

Co to była za zabawa. Przez pół nocy tańcowaliśmy u kolegi na weselu. Dziś rano w głowie jeszcze trochę szumiały, a nogi niebezpiecznie podrygiwały do tańca. Dlatego, żeby zresetować te dwa błędy systemowe, poszedłem wyżyć się na rowerze. Może prościej, chciałem sobie pojeździć. Przy okazji w dzisiejszą jazdę wplótł się spacer z Magdą i psiakiem w Arturówku. Później jeszcze obiad u rodziców i powrót do domu, trochę na około.

Widzieli połamane drzewa w parku Julianowskim? Jak nie, to podjedźcie zobaczcie to cmentarzysko porozrzucanych konarów. Smutny widok :(

Piątek, 25 sierpnia 2017 · dodano: 01.09.2017 | Komentarze 0

Zimne te poranki ostatnio! A po południu ciepło, zbyt ciepło na ilośc odzieży którą trzeba zabrać rano.

Po mieście

Czwartek, 24 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 0

Przedwczoraj kiedy wybrałem się na wieczorną jazdę Wokół Zalewu Sulejowskiego zwróciłem uwagę na uszkodzone gniazdo ładowania w moim liczniko-garmino-telefonie. Szybki rekonesans oraz rozebranie urządzenia tym bardziej uświadomiła mnie, że próba wylutowania starego gniazda i wlutowania nowego jest ponad moje siły. Zdecydowałem się więc na telefon z uszkodzonym wyświetlaczem, który dla sprzedającego jest praktycznie bezużyteczny, a dla mnie cenny z uwagi na to, że będzie służył doładowania baterii.
Miałem szczęście, znalazłem taki telefon w Łodzi na Retkini. Dlatego dzisiaj po pracy i obiedzie zrobiłem rundkę po Łodzi i nabyłem wspomniany telefon.

W tym momencie mam dwie baterię, dzięki którym nie zaskoczy mnie żadna długa trasa, a nawigować palcem po mapie na ekranie mogę przez cały dzień bez obaw o źródło prądu.

Jest postęp.

Czwartek, 24 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 0

No i siup do i z pracy.

Środa, 23 sierpnia 2017 · dodano: 24.08.2017 | Komentarze 0

Od jakiegoś czasu nie działa mi licznik. Cholerne urządzenie elektroniczne!! Jak mogło takiemu miłośnikowi cyferek się popsuć tak ważne urządzenie. Usterka jest dość trywialna. Naderwał się lekko przewód. Naprawa wydaje się być banalna w tym przypadku. Noo, tylko trzeba mieć lutownicę.