avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105259.76 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Sierpień, 2017

Zalew Sulejowski z Przemkiem

Wtorek, 22 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 0

Klasztor w Sulejowie
Klasztor w Sulejowie © Pixon
Dopływ Lucięży
Dopływ Lucięży © Pixon
Cisza i spokój, gdzieniegdzie widać ślady cywilizacji
Cisza i spokój, gdzieniegdzie widać ślady cywilizacji © Pixon
Wokół Zalewu Sulejowskiego w tle widoczna tama w Smardzewicach
Wokół Zalewu Sulejowskiego w tle widoczna tama w Smardzewicach © Pixon
Tama w Smardzewicach
Tama w Smardzewicach © Pixon

Droga przez Radogoscz

Wtorek, 22 sierpnia 2017 · dodano: 24.08.2017 | Komentarze 0

Dzień wcześniej sporo czasu zajęła mi obróbka zdjęć z weekendu. Później jeszcze ogarnięcie jakiś pierdół w domu, w efekcie położyłem się późno, wstałem wcześnie, łączna ilość snu mniej niż 6 godzin, na szczęście ponad 5. To wciąż mało, jechałem przysypiając na siodełku.
Ponad to temperatura rano zeszła do 12°C, na szczęście wziąłem softshell. Do pełni szczęścia zabrakło jeszcze rękawiczek i jakieś czapki na uszy.
Przed pracą musiałem jeszcze zajrzeć na Radogoszcz by odebrać dla siostry paczuchę.

Wycinka drzew deszczem odowłana

Sobota, 19 sierpnia 2017 · dodano: 21.08.2017 | Komentarze 0

Jak wyjeżdżałem z Widzewa, zaczynało kropić. Wtedy też stwierdziłem, ze to coś przelotnego i popędziłem dalej. To był błąd, bo deszczu niestety nie ubywało. Z chwili na chwilę coraz bardziej zacinało, aż na dołach rozpoczęła się ulewa. Zaczaiłem się w krzakach. Ulewa nie przechodziła, a że ja jestem niecierpliwy, to wolałem zmoknąć ale jechać, niż być względnie suchym i czekać. Tak też zrobiłem. W domu mogłem wyżymać ciuchy. Wszedłem w nich cały pod prysznic, żeby wypłukać piach zanim włożyłem je do pralki.

Pracowity dzień

Piątek, 18 sierpnia 2017 · dodano: 19.08.2017 | Komentarze 0

Jak to w tygodniu bywa. Najpierw potoczyłem się do pracy. W związku z ostatnim zamknięciem Ronda Solidarności, cały czas szukam dobrej drogi żeby ominąć ten syf. Póki co łamiąc po trochu przepisy, kombinując jak koń pod górkę jeżdżę nadrabiając trochę drogi przez Wierzbową, najpierw przecinając Uniwersytecką. Nie jest to wariant idealny, dlatego po weekendzie, znów poszukam czegoś innego.

Po pracy pojechałem do rodziców wycinać 20 letnie orzechy poprzewracane jak zapałki po ostatniej burzy jaka przeszła nad Łodzią. Późnym wieczorem wróciłem do domu. Na powrocie zwróciłem uwagę, że mi się licznik popsuł :/

Pierwszy dzień

Środa, 16 sierpnia 2017 · dodano: 19.08.2017 | Komentarze 0

Nikomu nie było lekko wrócić po 4 dniach wolnego do pracy. Jak mus to mus, psy szczekają karawana jedzie dalej ! :)

Na działkę w okolice Łowicza

Poniedziałek, 14 sierpnia 2017 · dodano: 19.08.2017 | Komentarze 0

Dzisiejsza droga inna niż wszystkie do tej pory, którymi jeździłem w tamte rejony. Przede wszystkim pierwszy raz na mtb i pierwszy raz w wariancie bardziej terenowym. Przygotowałem sobie trasę za pomocą portalu gpsies.com, którą następnie wgrałem do swojego Samsunga. Mając już przed oczami widoczny ślad trasy ruszyłem na północny wschód. Większość dróg pokrywała się z moim wczorajszym wyjściem na rower. Przynajmniej tak było do miejscowości Paprotnia. Później już droga była zupełnie inna, ale również mi doskonale znana. Przez Grzmiącą czyli śladem starej Mazovii, odcinkami maratonu z Brzezin, następnie sporo asfaltów przy rundach szosowców z pod kasztanów. Dopiero za Wolą Cyrusową, wjechałem na nowe tereny. Jechało się przyjemnie, temperatura idealna do jazdy, wiatru w zasadzie nie uświadczyłem, być może coś delikatnie pchało mnie w plecy. Coraz bardziej zbliżałem się do autostrady, za którą miałem nadzieję zetknąć się jeszcze z terenem. Opony, cały czas nie zmienione po górach, w związku z tym do szybkiego połykania asfaltu się nie nadają. Ale są znakomite tam gdzie króluje piach. W trójkącie miejscowości: Domaniewice, Uchań Górny i Reczyce w końcu trafiłem na las. Co prawda było w nim pełno piachu, no ale zawsze coś.
Po wyjeździe z leśnej piaskownicy zostały mi ostatnie kilometry do celu, które oczywiście pokonałem asfaltem :)

Następnym razem wybiorę jednak szosę, gdyż ponieważ nie ma możliwości dojechania tam, omijając możliwie najwięcej dróg utwardzonych.

Północ

Niedziela, 13 sierpnia 2017 · dodano: 19.08.2017 | Komentarze 0

Cel dzisiejszej podróży tworzył się na bieżąco. Coś jak checkpointy w grach, przejeżdżasz przez daną bramkę i dostajesz minutę na dojechanie do kolejnej. Tak było i dzisiaj z moim kręceniem. Bez ładu i składu. Czysta przyjemność z jazdy i odwiedzanie starych miejsc.
Przy okazji warto zwrócić uwagę na powalonych mnóstwo drzew. Las w Swędowie wygląda katastrofalnie. Ścieżka przy Moszczenicy właściwie nie istnieje. Przebicie się do niej, a później jazda nią, to nienajlepszy w tym momencie pomysł. Podobna sytuacja ma się w Łagiewnikach. Również jeden wielki paraliż i zniszczenie. Patrzy się na to z wielkim smutkiem. Ehh szkoda gadać.

Praca w jedną stronę

Piątek, 11 sierpnia 2017 · dodano: 24.08.2017 | Komentarze 1

Rowerem do pracy i powrót z akumulatorem do auta. Wzbudziłem tym faktem kupę śmiechu w pracy. Żeby się nie męczyć z wiezieniem prawie 17 kilogramów, wsiadłem w pociąg i dojechałem na Widzew. Tam ze stacji ok. 2 kilometrów jakoś się doczołgałem.

Powrót do domu z akumulatorem
Powrót do domu z akumulatorem © Pixon

Praca

Środa, 9 sierpnia 2017 · dodano: 09.08.2017 | Komentarze 0

Praca

Wtorek, 8 sierpnia 2017 · dodano: 09.08.2017 | Komentarze 0

Po górskim weekendzie czas do pracy. Nogi same niosą po jeździe w górach.