avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105490.78 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Sierpień, 2008

Łódź>Zgierz>Łódź

Niedziela, 10 sierpnia 2008 · dodano: 11.08.2008 | Komentarze 0

Pierwsze kroki ku...

Sobota, 9 sierpnia 2008 · dodano: 09.08.2008 | Komentarze 3

Późnym popołudniem kiedy już obiad zdążył ułożyć się w żołądku wyszedłem na rower. Koła poniosły mnie na zachód w stronę Aleksandrowa. Przejeżdżając po drodze przez wsie: Sokołów, Sokółka, Brużyca Wielka. Zostawiłem rozkopany Aleksandrów Łódzki za sobą i udałem się ku sporemu kompleksowi leśnemu prowadzącego do Grotnik. Zanim tam dotarłem minąłem Nakiełnicę i wjechałem do leśniczówki Leonów. Krążyłem po lesie trafiając na punkt czerpania wody, a później witała mnie już wieś Ustronie. Przemknąłem przez Ustronie i Grotniki i znalazłem się na czerwonym szlaku rowerowym, prowadzącym mnie skrajem rezerwatu Dąbrowa Grotnicka. Kiedy opuściłem las moim oczom ukazała się autostrada A2 oraz ścieżka wzdłuż niej prowadząca do wsi Słowik. Tutaj kiepski stan nawierzchni, "kocie garby" skutecznie mnie spowalniały.
Wyjechałem na krajową "1" w Ozorkowie.....Ups!! Zabrnąłem za daleko. Teraz przyszło mi przebijać się z kompasem w głowie na wschód przez las Ozorkowski w stronę Sokolnik. Nie było to większym problemem gdyż po 10 minutach jazdy znalazłem się wśród zabudowy sokolnickiej. Tutaj zatrzymałem się odrobinę dłużej by posłuchać co się dzieje na tutejszej scenie, Eleni dawała koncert - nie to stanowczo nie dla mnie. Zatem dalej na wschód przez Katarzynów i Jesionkę w której trafiłem na ślepą drogę kończącą się w rzeczce. Przyszło mi się cofać i dojechać do Bądkowa i Woli Branieckiej. Kolejne kombinowanie żeby wjechać na drogę prowadzącą do Swędowa. Udało się i po 15 minutach byłem już coraz bliżej domu. Teraz pozostało mi pokonać ostatni odcinek trasy prowadzący na południe przez: Podole, Glinnik, Smardzew, Łagiewniki Nowe, Łagiewniki, Arturówek, dom ;]

Przed Nakiełnicą

Stąd przyjechałem

punkt czerpania wody, przed Jedliczami, gdzieś w lesie

Za Grotnikami, rez. Dąbrowa Grotnicka

Szlak istnieje w terenie, a na mapie ani śladu. A szkoda, bardzo urodziwy

Sokolniki dawno za plecami, Jesionka

Kawałek dalej za Jesionką, wracam na dobrą drogę po zgubieniu się

j.w

Łódź>Zgierz>Łódź [praca] Powrót

Piątek, 8 sierpnia 2008 · dodano: 08.08.2008 | Komentarze 0

Łódź>Zgierz>Łódź [praca]

Powrót na obiad, a następnie popędziłem a właściwie potoczyłem się na jazdę relaksacyjną do Łagiewnik. Następnie w stronę Dobrej przez punkt widokowy i czarnym szlakiem zaprowadził mnie do Dobrej. Długo tu jednak nie zabawiłem i pognałem jak wiatr, no wietrzyk na południe do Zelgoszcza. Wzdłuż autostrady A2 na Podole i jednocześnie wjazd na czerwony szlak który prowadził mnie wzdłuż torów przez Glinnik, Smardzew, Nowe Łagiewniki oraz klasztor w Łagiewnikach.
Powrót do domu przez Arturówek

W drodze na Andrespol

Okolice Wiśniowej góry

Łagiewniki

Rudzka góra - tor saneczkowy, panorama łodzi

Na zebranie PTTK

Dane z pulsometru
AVG 140
KCAL 3768
HZ 34%
FZ 47%
PZ 15%

Jazda po mieście, a dokładniej

Wtorek, 5 sierpnia 2008 · dodano: 05.08.2008 | Komentarze 0

Jazda po mieście, a dokładniej po sklepach rowerowych i szukanie zacisków do kół Dartmoor bolt-on. Niestety nigdzie nie ma i trzeba zamówić przez internet.

Kilińskiego - Dynamo
Kopernika
Rzgowska
Puszkina - Piasta, tutaj mieli ale białe- czy ja wyglądam na szejka naftowego :D

Przez weekend przeczytałem

Poniedziałek, 4 sierpnia 2008 · dodano: 05.08.2008 | Komentarze 1

Przez weekend przeczytałem dwie książki dlatego dzisiaj wybrałem się ponownie do biblioteki, żeby je oddać. Oprócz biblioteki rejonowej odwiedziłem także bibliotekę uniwersytecką na Matejki, która niestety w sierpniu jest zamknięta.
Oprócz tego pojechaliśmy jeszcze z Tomkiem na ulicę Nawrot sprawdzić dostępność części do motoroweru, niestety sklep był już zamknięty.
Wróciliśmy do domu i Tomek zmienił pojazd i dosiadł coś co ma pod sobą kilka koni dzięki którym swobodnie może nadążyć za mną bez męczenia się. Pojeździliśmy po okolicznych polach i lasach, aż wróciliśmy do domu

Ot tak rowerowo

Niedziela, 3 sierpnia 2008 · dodano: 04.08.2008 | Komentarze 0

Pojeździłem, pozwiedzałem, popiłem i pojadłem

Jazda regeneracyjna po siłowni

Sobota, 2 sierpnia 2008 · dodano: 02.08.2008 | Komentarze 4

Jazda regeneracyjna po siłowni z siostrą i mamą.

Łagiewniki, punkt widokowy okolice Dobrej powrót Okólną, klasztor w Łagiewnikach obok stadniny koni.

Łódź>Zgierz>Łódź [praca] Na

Piątek, 1 sierpnia 2008 · dodano: 02.08.2008 | Komentarze 0

Łódź>Zgierz>Łódź [praca]

Na 6 rano do 16, dlatego też miałem po południu trochę czasu na przyjemności. Początkowo pojechałem oddać i wypożyczyć książki. Następnie z Guciem czekającym na mnie w domu pojechałem do Łagiewnik. Kolejno Skotniki, Smardzew, Maciejów i Malinka oraz przejazd trasą wyścigu FamilyCup. Powrót do Zgierza i Łodzi.