avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105237.60 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.09 km/h i się wcale nie chwalę.

Wrzesień, 2011

Praca, trening

Wtorek, 20 września 2011 · dodano: 20.09.2011 | Komentarze 1

Pogoda pozwoliła na jazdę rowerem. Trochę było chłodno jak na krótki rękawek, ale nie chciało mi się już wracać do domu po bluzę. Dlatego pokręciłem mocniej korbą żeby się rozgrzać.
Po skończonej robocie wsiadłem na rower z myślą treningu. Chciałem jak najszybciej wyjechać z miasta. Do wyboru miałem Pabianice i dalej zatoczyć koło ku północnej części miasta, lub pojechać w stronę Wiskitna. Wybrałem tą drugą opcję, ponieważ wpadłem na pewien pomysł. Po drodze kupiłem to co potrzeba, pani w kwiaciarni użyczyła mi kawałek kartki i długopisy, a następnie z jej pomocą spięliśmy wszystko ze sobą. Tak powstało coś dla mojego szczęścia. Teraz już tylko bezpiecznie to dowieźć. Ulicą Kolumny dojechałem sobie do Wiśniowej Góry, dalej na północ w pogoni za uciekającym mi kolarzem - udało się go ostatecznie dogonić w Andrespolu. W Andrespolu misja spełniona, ładunek podrzucony, pora się zbierać :)
Standardową lub inaczej starą trasą z początków moich pierwszych wyjazdów do dziewczyny wróciłem do domu. Czyli przez Wiączyń, Nowosolną a następnie Łagiewniki i Arturówek. Tak tak szosą po po korzeniach, było fajnie ;)

Praca, trening

Kalorie: 1772 (kcal)

Ldzań

Niedziela, 18 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 2

Po wczorajszym świętowaniu przyszedł czas pokutowania. Dla poniektórych była to ciężka pokuta dzisiaj, szczególnie po nocy spędzonej na podłodze :D Wstępnie o 10, ostatecznie około 11 wyruszyliśmy z łodzi, obmywani delikatnym deszczem, no ok. było tego kilka kropel. Po drodze jeszcze konieczna była wizyta w sklepie po wodę :)

Przyjechało nas w sumie 5 sztuk.

Pojechaliśmy nowo budowaną trasą do Dobronia

W oczekiwaniu na Tomasza :D

Zatrzymaliśmy się w kolejnym sklepie w którym zrobiliśmy zapasy na nasze dzisiejsze ognisko.

Rozpalamy nasze ognisko :)

Wstępne problemy z rozpaleniem zaowocowały wspaniałym ogniem, żarem i upieczonymi kiełbaskami. Najedzeni i bardzo rozleniwieni ruszamy wpław za doktorkiem.
No to wpław!?

Na jednej nodze - niczym czapla doktorek bada przeprawę

Po drugiej stronie rzeki

Wysuszeni ubrani brniemy w stronę stawów stefańskiego wybierając ścieżki bardziej na oko niż tak na prawdę wiedząc jak jechać. W końcu docieramy nad...
Stawy stefańskiego

Odpoczywamy i wracamy do domu
HZ 37%
FZ 5%
PZ -
Zapisany log dopóki mi się nie wyładował telefon :(

Tour de Kalonka X

Sobota, 17 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 1

opis wkrótce, lub tutaj
Dam zdjęcia, jak mi się będzie chciało to i coś napiszę
Nowosolna w oczekiwaniu ...

Kolejka po koszulkę - pechowo dla mnie oczywiście zabrakło ;/

Oto i nagrody, 3 rowery

Praca i do Magdy

Środa, 14 września 2011 · dodano: 15.09.2011 | Komentarze 0

HR max:169 ( 84%)
Kalorie: 2048 (kcal)

Miszmasz, relaks

Wtorek, 13 września 2011 · dodano: 13.09.2011 | Komentarze 1

Umówiłem się z Marcinem na Retce przy macu. W-mordewind strasznie, ale to strasznie hamował naszą chęć wyjazdu z Łodzi. Dobrnęliśmy gdzieś w okolice Gorzewa, gdzie budują obwodnicę. Wbiliśmy się na nią i dojechaliśmy tak do Ikei. Cali w kurzu po jeździe wśród roboli skierowaliśmy się na popioły. Rundka po tutejszych podjazdach, kilka zjazdów i znajdujemy się gdzieś. Z tego gdzieś kierujemy się dalej popychani wiatrem ku Centrum zdrowia matki polki. Tutaj też się rozstajemy. Ja Jadę dalej na wschód z myślą wjechania na czerwony szlak, przejazdu przez andrespol z odwiedzinami i dalszej jazdy na łagiewnickie podjazdy. Po drodze muszę zweryfikować swoje plany - niestety i skorygować trasę. Zjeżdżam z ulicy Kolumny w pole by po chwili zgubić się gdzieś w gęstwinie traw. Odnajduje szybko przecinkę i dalej brnę w stronę północną. Wyjeżdżam tak na Janowie przy Selgrosie wykonując kolejny telefon...
Brnę przez Widzew ścigając się z niskosiodełkowcami ;] przejeżdżam przez tory i dostaje się do dobrze znnanego mi skrótu, którym ścinam sobie drogę jadąc do Magdy. Kieruje się dalej na północ aby dotrzeć do Łagiewnik. Przecinam ulicę Pomorską i wspinam się ku kopalni piasku.

Następnie wspaniały zjazd w tumanach kurzu doprowadza mnie do Brzezińskiej, którą przecinam i wpadam na radary. Stąd prowadzi mnie szybka szutrowa droga do Łagiewnik po której co rok biegnie trasa łódzkiego maratonu :)

Docieram do Łagiewnik, czuję już lekkie zmęczenie w nogach, jednak nie pozwolę by ominęła mnie przyjemność podjeżdżania na jagodach, a później zjazdów po tamtejszych trasach. Tak dawno nie byłem już w Łagiewnikach, że dzisiejszy trening tutaj, to istna przyjemność. Muszę tu jak najszybciej wrócić!

Praca

Poniedziałek, 12 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 0

Do Andrespola i powrót

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 1

W drodze do Andrespola spotkaliśmy siwego i izkę (miło było poznać w realu) Porozmawialiśmy, pośmialiśmy, a nawet zostaliśmy zaproszeni na jakieś wesele siwego? A może to tylko mają być imieniny :P
Miło i przyjemnie dotarliśmy do celu. Z powrotem podkręciłem tempo, noga dobrze zaczęła podawać, wyprzedzam ferrari, gonie Zondę tą również zostawiam w tyle. Gdzieś przede mną jeszcze Veyron. Niestety jego 1000KM pokonuje mnie i przy pomniku na Radogoszczu budzę się z tego snu z flakiem w tylnym kole. Noszz kurwa! a tak było pięknie.

HR max:175 ( 87%)
Kalorie: 710 (kcal)

Na giełdę samochodową

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 2

Z Magdą wyruszyliśmy na oględziny towaru na łódzkiej giełdzie. Trafił mi się hamulec do mojej szosy, który po wstępnej przymiarce okazał się dobry. Niestety po przyjeździe do domu i zamontowaniu go, okazało się, że ramiona są ciut za krótkie. Trzeba pomyśleć o przeróbce Rometa na ostre koło i zaopatrzyć się w porządną szosę :)

Powrót Piotrkowską do domu w przyjemnej letniej temperaturze.

HR max:175 ( 87%)
Kalorie: 1444 (kcal)

Andrespol + praca

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 10.09.2011 | Komentarze 0

Wreszcie działa mi pulsometr! Stęskniłem się za tym komputerkiem :)