avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105490.78 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Kwiecień, 2012

Praca tam i tu

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 12.04.2012 | Komentarze 0

Ojj dawno już nie jechałem do pracy pod wiatr. To chyba znak, że lepiej było zostać w domu i wyjść na rower. Niestety obowiązek to obowiązek. Z wykładów bym pewnie zrezygnował, bo po co sie podwójnie męczyć ;)
Z powrotem musiałem jeszcze odwiedzić kilka miejsc w Łodzi. Pojechałem na Rzgowską po proszek do tonera, następnie na Przędzalnianą wzdłuż domków fabrykanckich. Sklepy turystyczne w Łodzi są kiepsko zaopatrzone; stwierdzam po objechaniu 5 i nie znalezieniu impregnatu do obuwia. Na sam koniec zostawiłem sobie odwiedzenie stopy i zakup suportu.
W domu wymiana zajęła mi około 15 minut, nareszcie cisza! :)

Do Magdy na naprawy

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 0

Zabrałem odtłuszczacz, klucze, klocki i wybrałem się na misję odtłuszczania tarcz.
Sprawdzić jakość wykonanej pracy wyszliśmy z psem na spacer.

Testy, testy testy!! :)

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 12

Pojechałem pierwszy raz od dłuższego czasu do Łagiewnik. Nareszcie sucho i przyjemnie, tylko dużo ludzi. Wydostałem się z uczęszczanych ścieżek zagłębiając się w las w swój ulubiony niebieski szlak.
Dzisiejszy wypad poświęcony był głównie testowaniu nowego nabytku :)

Siła hamowania większa, pewnie przez wzgląd na inne, lepsze klocki. Wygląd powalający. Praca? hmmm kwestia przyzwyczajenia. Czekam aż się te hamulce dotrą i zrobi się z tego brzytwa.

Dla maniaków wagi wrzucam zdjęcia.
Przód

tył

Z dziewczynami

Czwartek, 5 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 3

Wstępnie umówiony z Pauliną pod top printem o 10.00 dojechałem tam z 10 minutowym poślizgiem (przepraszam :)) W hurtowni ustaliliśmy wstępnie zamówienie strojów dla PŁ na starty w tym sezonie. Nabyliśmy kilka gadżetów ubraniowych, które niektórym posłużyły od razu jako docieplenie stóp i wyruszyliśmy na trening. Po 15 minutach telefon do Pauliny z informacją, ze jej pendrive został u grafików w topprincie. Nawrót na Wólczańskiej i powrót po sierotę.

Następnie udaliśmy się po siostrę na Radogoszcz by razem potrenować. Jadąc na zachód cieszyliśmy się wiatrem wiejącym w plecy. Tak dojechaliśmy do Aleksandrowa Łódzkiego.

Robimy tutaj krótką przerwę na dmuchanie koła.

Nowa Picassa nowe funkcje filtrów, dzięki niej mój rower nie wygląda tak strasznie - jak upiór, tylko jak rasowa szosówka :D

Z Aleksandrowa pojechaliśmy na południe do Babic w których odbijamy w lewo w kierunku Babiczek. Kierujemy się na łódź jadąc pod wiatr. Jedziemy spokojnie w końcu siostra jest drugi raz na rowerze. Wjeżdżając do Łodzi grupa rozdziela nam się na włókniarzy przy drewnowskiej. Dalej jadę z Pauliną na pl. wolności, a od placu dalej do galerii oddać statyw. Czas realizacji reklamacji 3 tygodnie ;/
Mogą nie zdążyć na majówkę.

Praca i uczelnia

Wtorek, 3 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 0

Jakby ciut lepiej, miejscami słońce przebijało się przez chmury. Po południu ładna pogoda. Pościg za tramwajem, którym jechała do mnie Magda. Trochę się zgrzałem, ale złapałem uciekiniera.

Praca i uczelnia

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 0

Zimno, wietrznie. Chyba jednak czas wrócić do jazdy tramwajem.