avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105490.78 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Lipiec, 2013

h km/h

Jezioro Białe - czyli relaks pełną "gembą"

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 2

Ufff to była niewiarygodnie ciężka wyrypa. Piachu pełno, i co tu więcej dodać. Masakra.

Dobrze, że po niej było leżakowanie. I tak miło weekend spędzony, na grilowaniu, pływaniu, opalaniu, i piciu zimnego piwka :)

Trzeba to powtórzyć!

HR max:192 ( 96%)

Tempo tempo z Darkiem

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 03.07.2013 | Komentarze 3

Teoretycznie nie miałem dzisiaj czasu na rower, w praktyce zamiast chodzić to biegałem, nadrobiłem chwilę czasu i jestem. o 19.45 na drodze wyjazdowej ze Zgierza w kierunku Strykowa. O dziwo się nie spóźniłem i byłem nawet 5 minut przed czasem :)

Z Darkiem pojechaliśmy jeszcze w okolice kapliczek oczekiwać osób które mogły się zjawić, ale nie skorzystały z okazji pobujania się na kole. Zatem ok. 20.00 obraliśmy kierunek północny. Po przejechaniu przez Palestyne, wjechaliśmy do Swędowa i tamtejszą wspaniałą drogę przez las do Białej. Lubię tam jeździć, szkoda że droga w lesie jest taka krótka.

W Białej przy drewnianym kościele odbiliśmy na zachód by zbliżać się stopniowo do Ozorkowa. Przejechaliśmy przez Ozorków, Darek rzucił hasło a może by tak uderzyć na Parzęczew. Spoko jedziemy! W sumie to my dzisiaj przekraczaliśmy autostradę 4 razy ;) Droga po której jedziemy jest wyśmienita, asfalt bez dziur, płasko i bezwietrznie. Dopiero na dojeździe do Aleksandrowa Łodzkiego pojawiają się kratery sięgające aż do Chin. Za aleksandrowem tempem trochę na rozluźnienie wpadamy przez dopiero co położony asfalt na Radogoszcz gdzie pijemy piwko i rozjeżdżamy się do domów.

To był dobry trening. Więcej mi takich potrzeba.

h km/h

Praca i do Magdy

Wtorek, 2 lipca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 0

Prognozowanie wycieczki, ktora ma się dopiero odbyć; pewnie mi lepiej wyjdzie niż tym bałwanom prognozowanie pogody.

Praca

Poniedziałek, 1 lipca 2013 · dodano: 01.07.2013 | Komentarze 0

W pogoni za swoim cieniem

Poniedziałek, 1 lipca 2013 · dodano: 01.07.2013 | Komentarze 0

No to się trochę zmęczyłem. Mimo że dystans żaden, tempo jak na szosę też mierne. Jakoś tak coraz gorzej. Oby w sierpniu było lepiej :)