avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107262.07 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Bo jak nie my to kto

Sobota, 1 listopada 2014 · dodano: 03.11.2014 | Komentarze 0

Po ciężkim zakrapianym piątku przyszła pora się leczyć w sobotę. Poranek był ciężki w głowie szumiało i grała orkiestra. Dodatkowo sprawy nie polepszył brak apetytu.
Po wycieczce na cmentarz poczułem się znacznie lepiej. Do pełni szczęścia brakowało tutaj jeszcze roweru.

Wyskoczyłem po południu do Łagiewnik. Tam spotkałem Dagmarę ze Stopą, chwilę podyskutowaliśmy wspólnie ułożyliśmy puzzle z wczorajszego wieczoru po czym nadjechał Brzeczek. Obejrzeliśmy jego nowy nabytek sztywnego speca o wadze schodzącej poniżej 9 kg... :)

Udaliśmy się na trasę ostatniego XC whistle cup. Brzęczek oznaczał ją dla przyszłych pokoleń mało widocznym sprayjem. Oby to ktoś kiedyś odnalazł ;) Po trasie jeździł również Waleń, który pokazał nam nowe dwa warianty trasy wyścigu niepodległości. Na jednym z okrążeń Waleń pocisnął żeby zdobyć KOM'a. Udało się to z dużą 25 sekundową przewagą :)