avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107185.10 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.04 km/h i się wcale nie chwalę.

h km/h

Praca - wspominki z samotnego wejścia na Rysy

Poniedziałek, 3 listopada 2014 · dodano: 03.11.2014 | Komentarze 5

Morskie Oko pochmurno, mgliście deszczowo, spokojna tafla stawu
Morskie Oko pochmurno, mgliście deszczowo, spokojna tafla stawu © Pixon

Morskie Oko pochmurno, mgliście deszczowo
Morskie Oko pochmurno, mgliście deszczowo © Pixon

Morskie Oko pochmurno, mgliście deszczowo rozpoczynamy trekking na szczyt
Morskie Oko pochmurno, mgliście deszczowo rozpoczynamy trekking na szczyt © Pixon

Tak niskiej podstawy chmur w tym miejscu jeszcze nie miałem. Do teg zaczął siąpić deszcz. Wszystko ukłaa się przeciwko temu wejściu © Pixon

Kaczor, który usilnie próbował się przymilić żeby dostać bułkę z pasztetem
Kaczor, który usilnie próbował się przymilić żeby dostać bułkę z pasztetem © Pixon

Kotłujące się chmury gdzieś pod Rysami
Kotłujące się chmury gdzieś pod Rysami © Pixon

Rysy, mimo przeciwności jestem na szczycie. Niestety to już drugie wejście na ten szczyt w czasie takiej pogody © Pixon

Rysy, mimo przeciwności jestem na szczycie. Niestety to już drugie wejście na ten szczyt w czasie takiej pogody. Jeszcze tylko zdjęcie przy tabliczce Rysy © Pixon

I schodzimy, chmury się rozwiewają, Za 2h wychozi słońce, a ja wkurzony drepcze w stronę Bukowiny Tatrzańskiej © Pixon

3 godziny później...
Wychodzi słońce, przejaśnia się. Na dole okazuje się, że pod koniec dnia na Rysach robi się okienko pogodowe...

Morskie Oko, w oddali widać już Mnicha. Przejaśnia się, będzie pięknie za chwilę © Pixon

Panorama w drodze do Bukowiny Tatrzańskiej
Panorama w drodze do Bukowiny Tatrzańskiej © Pixon

To by było na tyle dzisiejszego pięknego dnia