avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107330.63 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Równica i Beskidek

Sobota, 5 sierpnia 2017 · dodano: 21.08.2017 | Komentarze 0

Pierwszy dzień za nami. Prezentacja drużyny CST za nami. Zeszło nam z tym prawie całe popołudnie. Wróciliśmy do domku na obiad, zostało jeszcze trochę dnia dzięki czemu mogłem sobie pozwolić na godzinną jazdę rowerem. Ponownie wspiąłem się na szczyt Równicy.
Początek męczącej drogi na szczyt, tutaj jeszcze niepozornie
Początek męczącej drogi na szczyt, tutaj jeszcze niepozornie © Pixon

Dzisiaj już poszło lepiej, podobno po znanych drogach na których wiesz czego możesz się spodziewać jedzie się lepiej. Może i jest coś w tym.
Wdrapałem się na Równicę, a dalej zjechałem śladami wczorajszych zawodów Uphil Równica w stronę Beskidka. Tutaj, na górskim szlaku spotkałem zrozpaczonego faceta, który błagalnym głosem poprosił mnie o pomoc w wydostaniu się z stąd, gdyż zabłądził. Z zaciekawieniem spojrzałem na niego, oraz auto którym tu wjechał: Citroen C2. Jeśli nie wiecie jak to wygląda, radzę sprawdzić w google :)
Pan tłumaczy się, że chciał dojechać do Brennej, a nawigacja go poprowadziła przez góry... Dojechał aż tutaj, a dalej nie ma jak, bo mu auto nie podjedzie. Pyta się jak ma wrócić. Najlepiej po swoi śladzie pomyślałem, jednak facet był tak zestresowany tą całą sytuacją, ze już zapomniał jak się tu znalazł. Ostatecznie poradziłem mu, żeby kierował się szeroką drogą aż na sam dół. Mam nadzieję, ze nie spadł gdzieś w przepaść ;)

Dalsza jazda już bez przygód. Ano może na jednym ze zjazdów zaskoczył mnie nagły skręt w lewo, ściąłem ten zakręt i wylądowałem kawałek poza trasą.

A wieczorem korzystając z okazji mieszkania poza cywilizacją wyszedłem porobić zdjęcia nocnego nieba :)