avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107185.10 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.04 km/h i się wcale nie chwalę.

W cieniu chwały ;]

Sobota, 11 kwietnia 2009 · dodano: 11.04.2009 | Komentarze 0

Pojechaliśmy z Tomkiem gdziekolwiek byle tylko wypełnić 2 godziny dane mi przez moje zwierzchnictwo (rodzice). Udaliśmy się w takim razie na północ przez las Okręglik w stronę Zgierza. Następnie przez przemysłową część tego miast zwaną Boruta, minęliśmy oczyszczalnie ścieków, by wpaść po drodze do siwego. Zamieniliśmy z nim słów kilka i ruszyliśmy dalej na północ w stronę Grotnik. W Jedliczach A pokrążyliśmy trochę po wąskich, krętych uliczkach aż wyprowadziły nas one w jakiś las. Strasznie piaszczysty jak większość w tych terenach. Wyjeżdżając z tego piasku znaleźliśmy się w Nakielnicy, z której asfaltem i wiatrem w twarz dojechaliśmy pod Aleksandrów. Następnie Brużycą Wielką i Zimną Wodą zawitaliśmy na cmentarz przy ulicy Szczecińskiej. Tutaj spotkały nas pierwsze korki na drogach, których nie sposób było ominąć. Zatem stoimy i odpoczywamy, w grę wchodzi i opalanie. Udało się przecisnąć by dalej kluczyć po jakiś krzakach aż do Traktorowej. Tu każdy się pożegnał i pognał w swoją stronę do domu.

Te herezje, które wypisuje Tomek są wyssane z palca, także trzeba tam cedzić każde słowo, żeby oddzielić prawdę od fałszu