avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107262.07 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

AMP Przesieka 2009 - wyścig główny

Niedziela, 10 maja 2009 · dodano: 11.05.2009 | Komentarze 2

Po wczorajszym forsowaniu się na Przełęczy dzisiejszy dzień był dla każdego nie lada wyzwaniem i generalną próbą wytrzymałościową.
Start ostry pod górę asfaltową drogą okazał się drogą przez mękę, a jedynym wybawieniem było zejść z roweru i poddać się bez walki. Ambicja na to nie pozwoliła i z wielkim bólem nóg zaczynałem powoli wkręcać się na wyższe obroty.
Pierwsze okrążenie przejechałem z wielkim trudem i bolącym ścięgnem Achillesa.
W drugim nogi zaczynały równo pracować, a o do bólu kostki zdążyłem się przyzwyczaić.
AMP Przesieka 2009 - wyścig główny mężczyzn © Pixon

AMP Przesieka 2009 - wyścig główny męzczyzn 2 pętla © Pixon

NA trzeciej pętli kiedy powyprzedzałem kilku przeciwników na kamienistym zjeździe spadł mi łańcuch przez co straciłem wywalczoną pozycję. Wiedziałem jednak, że jadę na granicy dubla, dlatego starałem się trzymać mocne tempo. Tuż przed metą usłyszałem za sobą niepokojący szum jadącego szybko roweru, moje myśłi spotkały się nagle wokół słowa "dubel",natychmiastowa reakcja pozwoliła mi wjechać na ostatnie okrążenie.
Czwarta pętla stanowiła nie lada wyczyn, w bidonie zabrakło już wody, dłonie zmęczone ciągłym szarpaniem za klamki........