avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107185.10 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Relaks

Wtorek, 10 maja 2011 · dodano: 10.05.2011 | Komentarze 0

Wracając z pracy zadzwonił do mnie siwy i poinformował o treningu w Łagiewnikach. Moja chęć do trenowania po ponad 100 kilometrowej jeździe w pracy była raczej znikoma, ale towarzystwo siwego zawsze mi odpowiadało więc umówiłem się z nim na piwko.

W drodze dowiedziałem się jeszcze, że czeka na nas mucha, no to po relaksie. W arturówku wypiliśmy zasłużonego browarka, mucha nie mógł bo by jego koksy weszły w niepożądaną reakcję i by eksplodował. I ruszyliśmy...

Niestety tam gdzie trzech chłopa na rowerze tam i rośnie ciśnienie. Dlatego relaks przerodził się w ogień na podjazdach, dokręcanie na zjazdach tak, że aż się za nami kurzyło, a piesi czmychali nam z pod kół. Okoliczne psu wyczuwały w powietrzu wibracje kiedy trójka zapaleńców przemierzała łagiewnickie dukty. Po 135 kilometrach, wypiciu jednego piwa czuję się zmęczony.