avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107185.10 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Słońce jak wszędzie, pomyślałem

Niedziela, 3 lutego 2008 · dodano: 03.02.2008 | Komentarze 3

Słońce jak wszędzie, pomyślałem jak wszyscy dzisiaj, ze głupio byłoby siedzieć w domu. Dlatego z Robertem zjechaliśmy się ok 12 w Arturówku i dalej popędziliśmy gdzie nas nogi poniosły.
A było to łączenie żółtego szlaku z czerwonym, później jeszcze zielony. W poprzek mieliśmy i niebieski. W sumie wszystko co możliwe w tym rejonie. Kilka dłuższych podjazdów jak i krótkich, ale stromych.

Powrót do domu na obiad, a tu się okazało, że obiadu nie będzie przez najbliższe 30 minut. Więc co odwrót i od nowa, tym razem w las ale do Zgierza.

powalone tchnieniem burzy

mój towarzysz i ja

jedna z kapliczek w Łagiewnikach

Aga
| 07:19 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj Tak myslalam ze za mały, bo czapeczka daje swoje :)
A ten szablon który masz to u wszystkich tak działa jak działa, musiałbyś węższe fotki wstawiac.
Albo zmiń na ten który ja mam :)

No właśnie, ta korba jest znitowana!! :D A ja się zastanawiałam jaki klucz imbusopodobny do niej potrzebuję :D Przecież jakoś to ustrojstwo trzeba rozkręcic :D Jak Ty wszystko wiesz, normalnie wróżka :D
P.S. Mam nitownicę i fachowca od tego w domu ;)
Pixon
| 23:11 niedziela, 3 lutego 2008 | linkuj Muszę zmienić szablon bloga, żeby się po prostu zdjęcia rozciągały na prawo a nie nachodziły na treść. Już myślę o tym od pewnego czasu. Narazie bez skutecznie ;)

Łukaszowy kask jest za mały.

Jeżeli korbę masz nitowaną to nie warto się w to bawić i rozbierać, bo później nitowanie cię więcej będzie kosztować niż to warte
Aga
| 23:05 niedziela, 3 lutego 2008 | linkuj hola hola, a gdzie Łukaszowy kask? :>
a no i o architekturze Twojego bloga to ja nic nie wspomne hehehehe oj cos Cię również rozrzuciło z lewej do prawej ;D
na szczęście to tylko złośliwośc serwera :)
Oj tak, dzisiaj ten kto nie był na rowerze, na pewno bardzo żałuje.
Fajna koszulka, będzie Cię też dobrze widac na drodze :)
aaaa a moje różki są pomalowane zwykłą farbą już jakis czas je mam, niestety do anodowania to tego porownac nie mozna ;( maja kilka jakby ziarenek piasku i jeden zadzior od drugiej warstwy farby ;( ale i tak są git ;D
jak wymysle jak zdjąc blaty z korby domowym sposobem to pomęcze trochę kolegę [aczkolwiek nie wymęcze ;D], moze cos wskóra i mi tu i ówdzie załatwi anodowanie małej partii :)
pozdrowionka ;D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwow