avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107262.07 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Testy, testy testy!! :)

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 12

Pojechałem pierwszy raz od dłuższego czasu do Łagiewnik. Nareszcie sucho i przyjemnie, tylko dużo ludzi. Wydostałem się z uczęszczanych ścieżek zagłębiając się w las w swój ulubiony niebieski szlak.
Dzisiejszy wypad poświęcony był głównie testowaniu nowego nabytku :)

Siła hamowania większa, pewnie przez wzgląd na inne, lepsze klocki. Wygląd powalający. Praca? hmmm kwestia przyzwyczajenia. Czekam aż się te hamulce dotrą i zrobi się z tego brzytwa.

Dla maniaków wagi wrzucam zdjęcia.
Przód

tył

Pixon
| 20:40 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Cięzko mi jeszcze stwierdzić czy jest przewaga Shiano nad Avid i odwrotnie. Teraz mam lepsze klocki więc tutaj pewnie tkwi przyczyna zdecydowanie większej siły hamowania z przodu.
szczepan dałem za nie 830 zł początkowo miały być zwykłe bez radiatorów, jak doszła paczka do kolegi do sklepu okazało się, że są z radiatorami. Szczerze to te 10 g lub więcej nie robi mi żadnej różnicy. W górach radiatory zawsze się mogą przydać :D
szczepan
| 05:15 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Tylko po co CI wersja z radiatorami ? Wziąłem wersje XC i zupełnie wystarcza, taniej i lżej ;)
izka
| 08:50 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Ej ej ej !!
Pixon
| 07:42 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Ehh te XTR są świetne, takie rzucające się w oczy :P Możesz je wziąć, to zobaczę czy warto dopłacić do ich działania, siły, modulacji. czy tylko do wyglądu.
To rzeczywiście Romet pójdzie w odstawkę ;P
izka
| 07:26 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj I Romet obok nie postoi ... amen :)

siwy-zgr
| 07:21 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Hmm... Jak się powiedzie mój niecny plan, to może ja sobie sprawie XTR''a :D
Pixon
| 07:16 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Niestety, soboty mam pracujące. O ile jeszcze byśmy wrócili do 17, to mogę tak sobie wypracować godziny, ale wiem,że tak wczesny powrót to raczej nie realne ;)
| 07:15 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Cholera gdybym wiedział, że też je będziesz mieć to bym dołożył do xtr''ów :D Chociaż moja Magda mówi że one się za bardzo błyszczą i byłyby za lanserskie. I o to chodzi :D

Z Siwym umówię się na szosę, wezmę swojego rometa i się wyrówna :P
izka
| 13:29 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj uuuu Pixon nie umawiaj się teraz z Siwym :) Naprawdę pięknie się prezentują.

ps. Niebieskim szlakiem jechałam raz i też baaaardzo mi się podobał :) :)

A no i gniewam się na ciebie, że nie możesz być w sobotę !
siwy-zgr
| 09:13 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Szlag... Ubiegłeś mnie, ale tak czy inaczej też je sobie kupuję.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kapot