avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 107262.07 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

HR max:192 ( 96%)

Tempo tempo z Darkiem

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 03.07.2013 | Komentarze 3

Teoretycznie nie miałem dzisiaj czasu na rower, w praktyce zamiast chodzić to biegałem, nadrobiłem chwilę czasu i jestem. o 19.45 na drodze wyjazdowej ze Zgierza w kierunku Strykowa. O dziwo się nie spóźniłem i byłem nawet 5 minut przed czasem :)

Z Darkiem pojechaliśmy jeszcze w okolice kapliczek oczekiwać osób które mogły się zjawić, ale nie skorzystały z okazji pobujania się na kole. Zatem ok. 20.00 obraliśmy kierunek północny. Po przejechaniu przez Palestyne, wjechaliśmy do Swędowa i tamtejszą wspaniałą drogę przez las do Białej. Lubię tam jeździć, szkoda że droga w lesie jest taka krótka.

W Białej przy drewnianym kościele odbiliśmy na zachód by zbliżać się stopniowo do Ozorkowa. Przejechaliśmy przez Ozorków, Darek rzucił hasło a może by tak uderzyć na Parzęczew. Spoko jedziemy! W sumie to my dzisiaj przekraczaliśmy autostradę 4 razy ;) Droga po której jedziemy jest wyśmienita, asfalt bez dziur, płasko i bezwietrznie. Dopiero na dojeździe do Aleksandrowa Łodzkiego pojawiają się kratery sięgające aż do Chin. Za aleksandrowem tempem trochę na rozluźnienie wpadamy przez dopiero co położony asfalt na Radogoszcz gdzie pijemy piwko i rozjeżdżamy się do domów.

To był dobry trening. Więcej mi takich potrzeba.