avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105084.08 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Temperatura:-2.0
Kalorie: 1394 (kcal)
Rower:

Co dwie gumy to nie jedna

Wtorek, 10 lutego 2009 · dodano: 10.02.2009 | Komentarze 2

Plan był żeby jechać do Grotnik, dawno nie jeździłem po tamtejszych lasach. Zapewniłem sobie na dzisiaj nowe świetne towarzystwo i czekałem na przyjazd po mnie.
Przed 14 odbieram telefon z informacją o problemach technicznych, dziura w dętce. Ubrałem się wziąłem narzędzia, łatki i wyskoczyłem na Włókniarzy. Przy elektrociepłowni spotkałem Kingę prowadzącą rower w moim kierunku.
...10 minut później
Z wiatrem jedziemy szczęśliwi na południe, opuszczamy Al. Włókniarzy kierując się na niebieski szlak prowadzący ulicą Liściastą. Strasznie nas wytrzęsło na tym odcinku, droga nieznacznie poprawia się dopiero za przejazdem kolejowym mocno opadając w dolinę rzeki. Na następnym skrzyżowaniu skręciliśmy w prawo jadąc w stronę lasu Okręglik. Przekroczywszy ul. Sianokosy znaleźliśmy się w lesie harcerskim Okręglik. Jeździło się dobrze póki nie zjechaliśmy ze ścieżki i nie dostaliśmy się na jakieś bagno. całe szczęście, że mróz trochę ściął i można było trochę pomaszerować.
Kiedy już nie dało się nawet jechać bo drogę przegrodziły nam ścieki. Stwierdziłem, że można by zrobić pierwsze zdjęcie tego dnia

Przedzieraliśmy się z dużą cierpliwością przez krzaki wytyczając nowe szlaki, nie mogliśmy się cofnąć bowiem => nigdy się nie cofaj ! Dotarliśmy do ścieżki zajęło nam to ok 5/10 minut chodzenia po bagnach, niezły wynik bez kompasu.
Wyjechaliśmy z lasu z nadzieją dotarcia do Zgierza i Grotnik. W Zgierzu powietrze ponownie zaczęło schodzić z tylnego koła dlatego daliśmy sobie spokój z lasem w Grotnikach, natomiast cofnęliśmy się na stację by dopompować koło i dokręcić zaworek. Naprawiłem usterkę i można było spokojnie wrócić do Łodzi.
Zimny wiatr sprawiał, że robiło się lodowato, natomiast wyrzucane błoto i woda z pod kół potęgowało ten efekt. Między ogródkami działkowymi dojechaliśmy do Arturówka, który przecięliśmy by znaleźć się na Warszawskiej.
Następnie ulicami Łodzi powrót na politechniki? Prawda jak prosto i pięknie ?
Tak jednak nie mogło być, bo na Łagiewnickiej przy Franciszkańskiej Kinga przedziurawiła kolejną dętkę tym razem z przodu. Doszliśmy do frshophu kupić nową, założyliśmy i wtedy dopiero bez przeszkód wróciliśmy do domów.

Zima jeszcze nie wypuszcza wiosny ze swoich objęć