avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105490.78 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Rower:

Wycieczka dzisiejsza w ogóle

Środa, 7 lutego 2007 · dodano: 07.02.2007 | Komentarze 1

Wycieczka dzisiejsza w ogóle by nie miała miejsca gdyby nie mój kuzyn Rafał (Gucio112 zarejestrowany tutaj pod takim nickiem), który przybył do mnie z drugiego końca Łodzi, dzięki czemu zmobilizowałem siły na jakąś krótką rundę po szosie.

Dzisiejsza pogoda nie zachęcała raczej do pedałowania szczególnie kiedy nad środkową Polską zaczęły krążyć chmurę zwiastujące silne opady śniegu.

Ruszając w trasę mój mózg pracował na najwyższych obrotach żeby stworzyć jakiś zarys naszej wycieczki. Pomyślałem, że dawno nie byłem na Łódzkim Lotnisku im. Władysława Reymonta więc czemu by tam właśnie nie pojechać. Skierowaliśmy się w stronę lotniska. Mieliśmy przed sobą ok. 16 km jazdy w niepewności, będzie padać, sypać, a może spotka nas burza śnieżna lub po prostu przejedziemy ten przebieg w miarę normalnych warunkach pogodowych.

Niestety wjeżdżając do parku Mickiewicza natrafiliśmy na przelotne opady śniegu

Na nasze szczęście taki stan pogody nie trwał długo. Wkrótce jechaliśmy już w przyzwoitych warunkach atmosferycznych, no nie wspominając o temperaturze dochodzącej do 0.
Po ok. 30/40 minutach jazdy dotarliśmy do naszego ostatnio dobudowanego 2 terminalu lotniczego na Lublinku.

Jeszcze tylko trzeba było przejechać po drodze wyłożonej betonowymi płytami, ufff ale tyłek się odbił na niej.

I dotarliśmy, niestety na pasach startowych nie było żadnych maszyn gotowych do odlotu ani żadnych które by się do niego szykowały, a szkoda :(
Jedyne tylko udało mi się przyciągnąć na zoomie x10 śmigłowce wystawione z hangarów w dalszej części lotniska.

Tutaj przyszła mała chmurka i przesłoniła pas startowy

Z powrotem wróciłem przez Ulicę Piotrkowską zahaczając po drodze dwa chyba najbardziej znane łódzkie kościoły (neogotycką archi katedrę oraz ewangelicko Ausbu.... drugiemu cyknąłem zdjęcie

Dalszą drogę przyszło mi pokonać samemu; więc szybkim tempem nadrabiającym średnią i jednocześnie pozwalającym człowiekowi trochę się rozgrzać wróciłem do domu.