avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105332.88 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

AZS MTB Cup - Cieszyn

Sobota, 28 sierpnia 2010 · dodano: 01.09.2010 | Komentarze 1

Wyścig w Cieszynie był moim pierwszym startem po odniesionej nie tak dawno kontuzji ręki 15.08.2010. Był to mój pierwszy start do którego podszedłem bardzo bardzo spokojnie, bez napinania się, bez nerwówki przed startem - pojechałem na luzie. Tak na prawdę wystartowałem tam by mieć możliwość wylosowania nowej ramy :)
Wyjeżdżając pociągiem o 4 nad ranem z Łodzi było strasznie zimno, gdzieś w okolicach Częstochowy nad naszym TGV w polskiej wersji zawisły chmury i spadły pierwsze krople deszczu. Na dobre rozpadało się w Częstochowie, a w Katowicach trafiliśmy na ulewę. W Cieszynie było względnie pogodnie... do czasu.
Zapisaliśmy się z Kingą na wyścig i usiedliśmy na materacach przy darmowym automacie z kawą na pierwszy dzisiaj posiłek. Wkrótce i tutaj przyciągnęliśmy za sobą chmury i rozpoczęła się ulewa. Zmoczyła ona mocno trasę przez co startującym przysporzyło nie lada kłopotu z pełną ilością błota.

Pierwsze startowały dziewczyny, Kinga jak zwykle pokazała klasę i zdeklasowała rywalki ze swojej kategorii zajmując 1 miejsce, a w open 3. Gratulacje!.
taaa może kiedyś...

Zrelaksowany stanąłem na starcie i czekałem na gwizdek sędziego. Wystartowaliśmy by wjechać na pierwsze okrążenie 2,9km. Krótki rozbieg na asfalcie, a następnie podjazd i ściana spływającego błota. Później z trasy już tylko pamiętam błoto, podchodzenie, błoto, podchodzenie, na zjazdach właściwie też schodziłem. Większość wyścigu przeszedłem na pieszo. Na jednym ze zjazdów straciłem panowanie nad rowerem i wyrżnąłem kontuzjowanym łokciem o glebę ścinając jednocześnie jeden słupek znakujący trasę. Po tym wydarzeniu straciłem motywację do jakiejkolwiek walki i teraz jechałem by nie zrobić sobie krzywdy. Na podejściach odczuwałem ból wkręconej nie tak dawno kostki w koło. Po drugim okrążeniu moje męki się skończyły, ponieważ zostałem zdublowany i ściągnięty z trasy.