avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105071.09 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Góry Izerskie - dzień III

Środa, 17 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj niestety Magdę dopadł jakiś wirus i czuła się fatalnie. Dlatego z całą ekipą wjechaliśmy na Smrek (Smrk) - tym razem szlakiem rowerowym, a następnie zjechaliśmy z powrotem do ośrodka.

Brakowało mi tam przenośnego grilla w plecaku, miejsce idealne do takich rzeczy. Szkoda tylko, że tak daleko od Łodzi.

Zmierzamy na Łącznik ciesząc się, że to już końcówka podjazdu

Udało się, dojeżdżamy do Czech, na horyzoncie widzimy już malującą się więżę obserwacyjną na smerku.

Resztę zdjęć dodam jak mi się wyzeruje upload zdjęć na photo.bikestats ;/

Wracając do relacji, na smreku urządziliśmy sobie piknik przed zjazdem na czeskie singletreki. Z załadowanymi brzuchami można było rozpocząć zjazd szlakiem na którym był zakaz poruszania się rowerami, kolejne metry miały nas utwierdzić w słuszności tego zakazu. Niestety nie udało mi się do końca sprawdzić jak wygląda ta droga, bo Magda poczuła się źle i cofnęliśmy się do ośrodka.

P.S Małe sprostowanie szlak rowerowy ciągnął się tylko do Łącznika, dalej już trzeba było podjeżdżać po kamieniach. Miłe urozmaicenie.