avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105237.60 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.09 km/h i się wcale nie chwalę.

Przejażdżka

Sobota, 1 października 2011 · dodano: 02.10.2011 | Komentarze 1

Z siwym, z Moniką i ze mną pojechaliśmy pokręcić się po okolicy. Jako cel obraliśmy sobie Zgniłe błota. Dojechaliśmy tam robiąc małe koło. Od Zgierza bo stamtąd zebraliśmy siwego wyjechaliśmy w stronę Jedlicza. Po raz pierwszy wyciągamy mapę, cholera dlaczego tu tyle asfaltów. Jedziemy na Księstwo, a następnie Nakiełnicę. We wspaniałych lasach udajemy że nie błądzimy i wiemy gdzie jedziemy. Bzdura, kombinuje jak koń po górkę, przez co wyjeżdżamy trochę za późno, lub za wcześnie. Obliguje to nas do jazdy po zatłoczonej, choć nie tak bardzo dzisiaj drodze krajowej. Po 500m zjeżdżamy na prywatną drogę, którą niby nie możemy jechać :P
Kręcimy się w kółko ostatecznie lądując w Bełdowie. Pierwszy cel osiągnięty. Popas w sklepie i jedziemy na Zgniłe Błota. Następnie gnamy szybko do domu, abym zdążył się wyszykować na czekającą mnie parapetówę. Przez Aleksandrów i Zimną Wodę wracamy do domu.