avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105259.76 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykłady odwołane!

Poniedziałek, 17 grudnia 2007 · dodano: 18.12.2007 | Komentarze 3

Tyle usłyszeliśmy siadając w auli. Krótka wymiana zdań i byliśmy umówienie na jakąś wycieczkę po Łagiewnikach.
Jako start obraliśmy mostek w Arturówku (Mateusz-ja-Robert)

Jeszcze tylko krótkie przymiarki do wysokości siodełka i dobrania ciśnienia w oponach i do przodu. Zwartą ekipą, no prawie zwartą przemierzaliśmy przez Łagiewniki. Dojechaliśmy do niebieskiego szlaku i nim się kierowaliśmy urozmaicając sobie wycieczkę pogawędką. Posuwaliśmy się w zawrotnie niskim tempie, rozkoszując się jazdą pośród pierwszego śniegu.
Ten uśmiech mówi wiele za siebie, relaks w pełnym wydaniu

Ekipa z która w wakacje ruszamy na podbój górskich odcinków :D

A to mój towarzysz podróży w naturze

Nie wiem czy chwalił wam się Dj Wiro, że mu rower zakosili :D. Kolega go ostatnio kupił przemalował na czerwony i proszę oto on XD

Po tej sesji zdjęciowej przejechalismy jeszcze ok 4 km niebieskiego szlaku i odbiliśmy w kierunku Skotnik. Tam skierowaliśmy się w kierunku Strykowa by po następnym niecałym kilometrze zjechać na ścieżkę prowadzącą do Józefowa. Przejechaliśmy przez Ukrainę, a następnie dobrnęliśmy do Palestyny Obie wioski minęliśmy szybko dojeżdżając do torów skręciliśmy na czerwony szlak prowadzący do Smardzewa.
Następna fotka właśnie z tych okolic

Od Smardzewa już prostą drogą tzn. żółtym szlakiem rowerowym do klasztoru w Łagiewnikach.