avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105332.88 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Z kasztanami

Sobota, 16 lutego 2008 · dodano: 16.02.2008 | Komentarze 6

Łódzcy rowerzyści wiedzą o co chodzi, ci co nie wiedzą to im to przybliżę. W każdy weekend zbiera się grupa pasjonatów kolarstwa na rogu Zgierskiej i Julianowskiej, pod kasztanami. Stąd nazwa kasztany. Żeby było ciekawie reprezentanci tej grupy to w większości panowie, chociaż panie też się zdarzają, którzy na karku mają już dość poważną przygodę z mtb i spotkania niedzielne traktują jako formę treningu, czasem sprawdzenia swoich sił. W związku z tym z grupy początkowej po pierwszych 20 km robi się już połowa, a po następnych 20 1/4 lub nawet mniej.

Wstałem o 9 spojrzałem za okno, śnieg; na termometrze -10*C :O aaaaa zimnooo, dzisiaj nigdzie nie jadę. Położyłem się do łóżka:
myślałem
zastanawiałem się
i znów myślałem co by tu porobić gryzła mnie myśl, spędzenia dnia bez jazdy na rowerze.

W końcu wstałem ubrałem się i pojechałem. Dojechałem na 10.00 na miejsce zbiórki. Po 15 minutach guru zarządził odjazd. Podobnych wariatów takich jak ja zebrało się ok. 20 :) Przez park julianowski popedałowaliśmy do Arturówka. Szybki przejazd przezeń, czerwony szlak i dojazd na drogę do Strykowa. Zostawiliśmy ją daleko za sobą kiedy naszym oczom ukazywała się autostrada A2. Dalej na północ już nie jechaliśmy i zaczęliśmy odbijać w stronę łodzi.
Wróciliśmy do łagiewnik i zrobiliśmy 3 rundy wokół kompleksu leśnego, oczywiście nie całego.
Zmęczony wróciłem do domu, a na biurku ku mojemu zaskoczeniu leżała paczka z filtrami do aparatu ;)
Z filtrem uv i c-pl zabawa z fotografią zaczyna się na nowo :D, wreszcie niebo będzie niebieskie, a nie białe. Oby!

co to za ptaki ? wrona, szpak?