avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105084.08 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Mistrzostwa Polski w kolarstwie górskim Przesieka 2008

Piątek, 23 maja 2008 · dodano: 26.05.2008 | Komentarze 0

W dniach 23-25 maja odbyły się mpszw w kolarstwie górskim w Przesiece. To właśnie w tym czasie niegdyś ciche i spokojne miasteczko zamieniło się w tętniącą życiem rowerową osadę wypełniając się po brzegi kolarzami z całej Polski. Każdy przyjechał tu by stanąć na linii startu poczuć ducha sportowej rywalizacji i zmierzyć się z własnymi słabościami: wyczerpaniem, strachem, czasem i bólem po nieszczęśliwym upadku, ale przede wszystkim by się dobrze bawić. Nad tym czuwał organizator zawodów wywiązując się znakomicie z powierzonego mu zadania.

Dojazd na Politechnikę Łódzką
DST: 10 km - 100% szosa
STP: 25 min

Pobudka 04:45! Szok!
Szczególnie jak dzień wcześniej też się trochę pojeździło i organizm domaga się wypoczynku. Trudno czas wstać, zjeść jajecznicę dopakować ostatnie drobiazgi i w drogę.
Z domu ruszyłem do centrum miasta o 05.25. Na ulicach pusto, spokojnie i cicho, aż miło się jechało. Przed 06.00 byłem już na parkingu przy Studium matematycznym i przygotowywałem rower do ponad 6 godzinnej podróży na dachu na południowy zachód Polski.......

8 godzin później

Po miło spędzonej podróży, dojechaniu na miejsce, zakwaterowaniu i wniesieniu toreb do dopiero co wprowadzonych pokoi przyszedł czas na wycieczkę krajoznawczą.
Z nowo co poznanymi dziewczynami: Jolą, Kingą pojechaliśmy obejrzeć Wodospad Podgórnej który zajmuje 3 miejsce wśród wodospadów w polskich Karkonoszach.
Następnie jakimiś innymi drogami leśnymi/asfaltowymi pokrążyliśmy po okolicy by w końcu znaleźć się w Przesiece w delikatesach, w których każdy kupił co potrzebował (ja- szczoteczkę do zębów; tak się pakowałem że o niej zapomniałem :D)

Przed nami 4 km podjazd do ośrodka, zrzucamy łańcuch na najmniejszy blat i jazda do góry; przyjemniej się zjeżdżało. Kiedy znaleźliśmy się przy ośrodku Jola z racji tego, ze się źle czuła odłączyła skierowała się do pokoju. A my jeszcze pojechaliśmy pokrążyć po okolicy.
Tym razem wybraliśmy się czarnym szlakiem rowerowym w górę asfaltową drogą. Która doprowadziła nas do najtrudniejszego podjazdu w Europie środkowo-wschodniej na przełęcz Karkonoską 1198 m n.p.m. Dzisiaj go odpuściliśmy i ponownie skierowaliśmy się w dół w stronę Podgórzyna i następnie Przesieki.

Koniec wrażeń z górami na dzień dzisiejszy. Pierwsze odczucia niesamowite.