avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105237.60 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.09 km/h i się wcale nie chwalę.

Dzień po...bikeoriencie

Niedziela, 22 czerwca 2008 · dodano: 22.06.2008 | Komentarze 5

Pożegnaliśmy naszych kolegów z Bydgoszczy - Kite, oraz z Gdańska Flasha

Jeszcze drobne poprawki i cała droga dla nich do domu

o 09.30 mieliśmy być naszykowani na dole i jechać zwiedzać bunkry i niebieskie Oźródła. Ostatecznie wyjechaliśmy ok. 10.00.

Zjazd do Wolborza

Aga, a w tyle team Bosch :D

W Wolborzu okazało się, że sami dzisiaj nie będziemy jeździć, a towarzyszyć nam będzie dziewczyna siedząca wczoraj na owianym złą sławą pkt. 7. Oprócz niej jeszcze były 2 uczestniczki i przewodnik. Imion niestety nie pamiętam.

Skompletowana ekipa ruszyła w stronę zalewu.
Tomek nie wie co robi

hola hola, też chce zdjęcie Tomek

Maciek

dziewczyny

Osiągnąwszy tamę, zatrzymaliśmy się na krótki postój by zrobić zdjęcia i popatrzeć na malowniczą okolicę

tama, a właściwie elektrownia wodna w Smardzewicach.

z dołu

Gdzieś po drodze jak jechaliśmy do zagrody żubrów uszło mi z przodu powietrze. Okazało się, że zrobiła się minimalna dziurka, prawdopodobnie od jakiejś jeżyny. 15 minut postoju i sprawa załatwiona, znaczy załatana :P

Decyzja podjęta jedziemy do Inowłodza, a bunkry jak się uda to też się zaliczy. Trudno :(

Biały miś

Wystarczy iść do lasu się załatwić i już cię roweru pozbawiają

My w lasach Spalskich

Niestety dla Tomka ten dzień nie należy do udanych. Felga na straty po wjechaniu dziewczyny w nią.

Dłuższy postój, zastanawianie się co z tym fantem dalej zrobić. Jechać dalej się nie da bo obciera opona ramę. Próby prostowania obręczy nie zdały rezultatu. W końcu ktoś wpadł na pomysł, zamontujmy węższą oponę. Wybór padł na opony tomalosa. Udało się nie obciera, zatem jedziemy dalej do Inowłodza.

Po 15 minutach stanęliśmy w miejscu gdzie kiedyś była wspaniała warownia.
Agnieszka z Maćkiem

A tu ja z Poisonem ;]

Tam za momencik ruszamy:

Podjazd do kościoła Barokowego

Tomek

hose

Pogromca Żubrów

Aga
| 21:18 piątek, 27 czerwca 2008 | linkuj hahahahah no bo trzebabyło na postoju zaciągnąć hamulec, to by Ci rowerek nie odjechał ;)))))))) bossska akcja ;))
no i na żubrzyku też fajna fotka, on w rzeczywistości był większy niż się na tej fotce wydaje :)
mavic
| 21:54 czwartek, 26 czerwca 2008 | linkuj Kurczę, ale żałuję, że z wami nie pojechałem. I tak się nudziłem w domu, dopiero wieczorem do Łodzi skoczyłem.
djk71
| 07:39 czwartek, 26 czerwca 2008 | linkuj Nieźle poszaleliście jeszcze "dizeń po". My niestety musieliśmy wcześniej wracać.
Xanagaz
| 23:05 środa, 25 czerwca 2008 | linkuj Ta dziewczyna co mi się wpierdoliła na koło to Jola, ta blondynka to Kasia a ta trzecia to nie mam pojęcia
| 00:08 poniedziałek, 23 czerwca 2008 | linkuj Jakiś konkret do Łodzi czy (jak zwykle) zamułka :D Hehehehe

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz