avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105490.78 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

HR max:193 ( 97%)
Kalorie: 2471 (kcal)

To był dobry równy trening

Czwartek, 1 sierpnia 2013 · dodano: 02.08.2013 | Komentarze 4

Z 5 koksami wybraliśmy się w stronę Pabianic. Następnie wjechaliśmy na drogę prowadzącą do Bełchatowa i dojechaliśmy nią aż do Dłutowa, każdy po drodze dając mocne zmiany.
W Dłutowie zjechaliśmy z drogi wojewódzkiej na przyjemny asfalt przejeżdżający po tutejszych wsiach. Znaleźliśmy się w Tuszynie na drodze krajowej nr. 1. Dojechaliśmy nią do Kerakola koło centrum handlowego ptak i odbiliśmy na wieś. W końcu przez Gospodarz i tamtejsze dziury wróciliśmy do Łodzi. Pod sklepem jeszcze szybkie uzupełnienie kalorii i powrót do domu już po ciemku.
To była dobra jazda.
[b]Dane z pulsometru[/]
HZ 30%
FZ 35%
PZ 32%

Pixon
| 20:47 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Bez przesad. Pod wrażeniem to można być waszego wałęsania się przez 150 kmw terenie przy tej patelni. No i że Maciej dał radę. Szacun!
tenbashi
| 08:45 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Ahh ta Twoja skromność. Dla innych blado dla mnie średnia konkretna. Zawsze można lepiej to oczywiste. I tak jestem pod wrażaniem.
Pixon
| 07:39 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Wiem, słaba, niestety nie stać nas na więcej póki co.

Chłopaki wczoraj u Rubina w Tuszynie wykręcili 41,6 km/h na takim samym dystansie!! Także ta średnia przy ich wygląda blado.
tenbashi
| 07:17 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Trochę średnia! :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bilip