avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105320.46 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Wrzesień, 2008

Łódź>Zgierz>Łódź

Sobota, 13 września 2008 · dodano: 18.09.2008 | Komentarze 0

Łódź>Zgierz>Łódź

Piątek, 12 września 2008 · dodano: 18.09.2008 | Komentarze 0

Łódź>Zgierz>Łódź [praca]

Z wizytą w łódzkich parkach

Czwartek, 11 września 2008 · dodano: 11.09.2008 | Komentarze 3

Dziś mogę powiedzieć, że nie ma w Łodzi parku w którym moja opona nie nakreśliła by śladu bieżnika ;). W wycieczce oczywiście towarzyszył mi niestrudzony i niewyczerpany Xanagaz

Dzięki uprzejmości jego są również zdjęcia :)
Park Źródliska II

j.w

Ustawka z Xanagaz

Środa, 10 września 2008 · dodano: 10.09.2008 | Komentarze 4

Spontanicznie pojechaliśmy na Zdrowie, a może to już Złotno na dawny poligon wojskowy. Armia jednak nie dla nas dlatego skierowaliśmy się na zachód przez Jagodnica-Złotno, Niesięcin, Żabiczki las, Krzywiec, Babiczki, Str. Stanisławów, Albertów. Dalej wjechaliśmy na drogę którą jechaliśmy już wcześniej z Łódzką ekipą jakiś czas temu. Tym razem pojechaliśmy jeszcze dalej na zachód mijając Szydłów i kończąc wyprawę na zachód w Puczniewie (skraj mojej mapy "Okolice Łodzi" :D). Następnie lasem powrót do Lutomierska. Dalej gnaliśmy do Łodzi przez Bechcie, Żabiczki, Żabiczki las, a dalej tą samą drogą przez Złotno do al. Włókniarzy.

Szlakiem łódzkich parków

Wtorek, 9 września 2008 · dodano: 09.09.2008 | Komentarze 7

...czyli przygotowania do Rajdu rowerowego po ulicach łodzi.

Odwiedzone parki i skwery:

Tour De Łódź ! ! !

Niedziela, 7 września 2008 · dodano: 07.09.2008 | Komentarze 6

... Czyli czerwonym szlakiem pieszym dookoła Łodzi

Zbiórka o godzinie 07:45 to dla normalnego człowieka niemal zabójstwo. Ale gdzie tu mowa o normalnych osobach, skoro każdy przyjechał na róg Warszawska/Wycieczkowa z myślę zrobienia ok 190 km z czego ponad połowa to kilometry w trudnym terenie. Do 08.00 czyli odjazdu zebrała się całkiem pokaźna grupa 18 zapaleńców jazdy na dwóch kółkach. Decyzja co do kierunku trasy weszła w życie po demokratycznym głosowaniu tak ięc punkt ósma ruszyliśmy na południe. Na początku spokojnie pokonywaliśmy kolejne kilometry szlaku, a prędkość oscylowała w granicach 22 km/h.
Telefon od Przemka (Filia- Cyklomaniak.pl), żebyśmy poczekali.... Nie wchodziło to w grę, dlatego odłączyłem się od grupy by poczekać na spóźnialskiego. W Nowosolnej zaczęliśmy pościg za uciekającą nam grupą, przed Bedoniem udało się dojść do reszty. W komplecie ruszyliśmy na Wiśniową Gorę, ale po drodze nie obyło się bez lekkiego zboczenia z trasy. Problem ten udało się jednak szybko skorygować i wkrótce byliśmy na właściwej drodze. Jechaliśmy tak mijając kolejne wsie i mniejsze miasteczka, a z grupy po godzinie ubyły 3 osoby. Następni odpadli po kolejnych 15 km kiedy każdy już się rozgrzał i prędkość wzrosła do ok 30 km/h. Wtedy to zostało nas bodajże ok 8 osób. Mniej więcej w takim składzie dojechaliśmy do Tuszyna, w którym to znów zostawiliśmy za sobą dwie osoby, z czego jedną był tomek - xanagaz

Kolejne miejscowości za nami a przed nami Pabianice przez które jak już wcześniej napisałem w poprzednich wycieczkach; przejazd przez to miasto zgodnie ze szlakiem jest na prawdę trudny. Jakoś się udało dlatego też dalej na Kolumnę. Zaczęły się piach w lesie, które wyciągnęły sporo sił, oprócz tego wysokie tempo dają mi się silnie we znaki i zaczynam powoli odczuwać mały kryzys. Ufff dojechaliśmy do Kolumny i zrobiliśmy pierwszy postój (nie licząc wymiany dętki) na jedzenie i picie. Ciasto drożdżowe, popijane jakimś energy drinkiem oraz odkwaszaczem piwkiem Lech premium smakowało wyśmienicie. Stojąc przed sklepem z asortymentem dogania nas Przemek (filia- cyklomaniak) którego też złapał kryzys, a po chwili i Xanagaz z kolegą. Żeby nie wstrzymywać ludzi wsiadam na rower z ciachem, tak dużym jak bochenek chleba i ruszam w trasę. Teraz jedzie się wreszcie wspaniale kryzys minął jakby go nigdy nie było i bez trudu idzie utrzymać wysokie tempo jak również dawać zmiany. Ruszamy w 4 osoby: ja, Piotrek, Paweł (mavic) i Przemek, który nie doszedł jeszcze do siebie i musi sobie odpuścić. Jedziemy w takim razie w trójkę w pogoni za Wikim, który do tej pory się jeszcze nie zatrzymał i jadąc swoim tempem dogania nas za każdym razem kiedy się zatrzymamy. Kilometry lecą i na horyzoncie widzimy sylwetkę naszego uciekającego, którego po raz kolejny wyprzedzamy i bierzemy na koło ;)
Za Lutomierskiem a dokładnie w Babicach Dużych Piotrka dopada usterka i zrywa mu się linka od tylnej przerzutki, sprężyna low-normal, automatycznie dopycha tak wózek że wrzuca na "1". Dokręcenie śrubki ograniczającej wychylenie przerzutki, pozwala wrzucić 3 bieg i koniec z szybką jazdą. Piotrka również zostawiamy by zmagać się teraz z dalszą trasą we dwójkę: mavic i ja. Mijają kolejne godziny a my coraz bardziej przybliżamy się do końca trasy. Mijamy Aleksandrów Łódzki, a następnie potworne piachy na dojeździe do Grotnik i Ustronia. Od kolejnego tankowania wody nie minęło aż tak dużo kilometrów, a u mnie znów pustka. Dlatego w Rosanowie postój w sklepie i zaopatrzenie się w izotoniki i colę. Wszystko zmieszane ze sobą daje wspaniałą bombę energetyczną która trzyma mnie przez kolejne ostatnie już kilometry. na tej wymagającej trasie. Z Rosanowa na Białą, przez las w Swędowie i Smardzew do Łagiewnik. Tutaj zaskoczeniem gdyż mimo bliskiego położenia nie wiemy jak szlak prowadzi po naszych rodzinnych stronach. Udało się jednak przejechać go zgodnie z podpowiedziami oznaczeń by stanąć w po 8h i 11 minutach w miejscu z którego startowaliśmy nie tak dawno.

*Dane z licznika - czerwony szlak
TRP: 193,6 km

*Inne dane
Ilość wody: 5,5 l
Łączny czas wyprawy: 08:11 hh:mm
Łączny czas odpoczynków: 00:37 hh:mm (w tym zmiana dętki)
Ilość uczestników na starcie: 19
Ilość osób na mecie: 2; +/- 3

Kto był i u kogo warto przeczytać relację
mavic zdjęcia!
xanagaz filmik!
Również na:
cyklomaniak Wkrótce ktoś powinien coś skrobnąć, tak mi się wydaje ;)

*bez wliczonego dojazdu i powrotu.

Zdjęcia od mavica

Łódź>Zgierz>Łódź [praca] <b>Już

Sobota, 6 września 2008 · dodano: 07.09.2008 | Komentarze 0

Łódź>Zgierz>Łódź [praca]

Już jutro Tour de Łódź !!!

Łódź>Zgierz>Łódź [praca] Wróciłem

Piątek, 5 września 2008 · dodano: 05.09.2008 | Komentarze 5

Łódź>Zgierz>Łódź [praca]

Wróciłem zjadłem obiad i ruszyłem w drogę. Pojechałem Strykowską do Dobrej. Następnie przez wsie Kiełmina Skotniki dojechałem do Smardzewa. Dalej na północ do Szczawina, Białej i Ciosny. Wyjechałem na drogę krajową nr "1" by wkrótce wjechać w las. Przy tak cienkich oponach jazda nie była komfortowa jednak myślałem, że mam do przebycia nie więcej jak 2 km. A tu się ciągnie po piaskach i korzeniach w nieskończoność. Ale udało się bez snejka dojechać do Grotnik. Koleno na Aleksandrów Łódzki i do kolegi na Żubardź. Dojechałem do klatki i na krawężniku złapałem gumę.

Wróciłem piechotą i autobusem do domu. Dystans z tego i czas nie wliczam.

Ot tak rowerowo

Środa, 3 września 2008 · dodano: 05.09.2008 | Komentarze 0

To jest prędkość!! ;]

Wtorek, 2 września 2008 · dodano: 03.09.2008 | Komentarze 3

Test opon Kenda Kwest 26x1.25 zakończony pomyślnie.