avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105237.60 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.09 km/h i się wcale nie chwalę.

Czerwiec, 2009

HR max:189 ( 94%)
Kalorie: 3206 (kcal)

Północna pętla

Czwartek, 11 czerwca 2009 · dodano: 11.06.2009 | Komentarze 3

Pogoda oraz brak przewodnika spowodował, że w dniu dzisiejszym plan wyjazdu nad Zalew Sulejowski nie wypalił. Zrezygnowała z wyprawy dwójka ludzi i na miejscu stawiła się tylko Kinga. Uznaliśmy wspólnie, że można wyciągnąć jeszcze koksa Siwego. Niestety człowiek zamułka, niczym panienka szykująca się przed imprezą, ustalił czas operacyjny na 1,5h :)
Do Zgierza dojechaliśmy spokojnym tempem po dziurawej asfaltowej ulicy Szczecińskiej, znajdując się na osiedlu 600-lecia przed domem siwego byliśmy zdumieni widząc go jeszcze nie wyszykowanego. Zagryźliśmy zęby i czekaliśmy, czekaliśmy, .... czekaliśmy .............. tak jeszcze czekamy.

Dostajemy cukierka na osłodę

....
czekamy

9, 8 , 7

uffff: słuchajcie już się wyszykowałem

Szczęśliwi ruszyliśmy na północ do Grotnik, w których trzeba było się ubrać, ponieważ ktoś na górze odkręcił kurek i zaczęło nam kapać na głowy, ramiona, ręce i nogi. Odziani w przeciw deszczową odzież jechaliśmy wciąż na północ przez Ozorków, Parzęczew aż dotarliśmy do Łęczycy. Zatrzymaliśmy się na zamku i pożywiliśmy pizzą z prawdziwego pieca. Czas nas gonił w związku z czym nie było mowy o jakiejkolwiek sjeście. Po obiedzie wsiedliśmy na rower i tym razem nasze koła potoczyły się na wschód w stronę Tumu i Góry Świętej Małgorzaty. Stale utrzymywane szybkie tempo oraz podjazd na Górę zmęczył co niektórych zawodników, co zaowocowało podupadaniem na siłach w drodze powrotnej od Piątku do Łodzi. Nie wyprzedzajmy faktów i wróćmy do momentu chwały siwego, kiedy to jako lokomotywa rozpędził nasz skromny peleton do ok. 35 km/h i tak pociągnął przez dobrą minutę.
Gratulacje dla koksa i objęcie przeze mnie stanowiska na czele peletonu by doprowadzić go do samego Zgierza. W okolicach Białej ląduje poza drogą, mój powrót jest o tyle niefortunny, że śliska nawierzchnia powoduje poślizg tylnego koła, znaczne wytracenie prędkości, a Kinga jadąca za mną ląduje na asfalcie po zablokowaniu tylnego koła. Pięknym ślizgiem dociera na środek drogi szczęśliwie unikając jadących w oddali samochodów. Pozbierawszy się i ocenie Bilansu zysków i strat wracamy rozważniej do domu.

W drodze do Siwego
Kinga i Łódzkie TGV © Pixon

Jeżeli 1,5h to mało, żeby się wyszykować na rower to..... n/c
Aparatamenty siwego © Pixon

Taka prezentacja mokrych strojów
Ozorków © Pixon

Gdzieś w Ozorkowie © Pixon

Zasłużone jedzenie, pizza z prawdziwego pieca - całkiem niezła, ale nie najlepsza.
Łęczyca i oczekiwanie na pizze z pieca © Pixon

Następnie wyszliśmy poza obręb zamku by zrobić pamiątkową fotkę
Łęczyca: mury obronne, brama © Pixon

foto by mavic

Praca&przyjemność

Piątek, 5 czerwca 2009 · dodano: 08.06.2009 | Komentarze 3

Po pracy do Arturówka, gdzieś po drodze w lesie spotkałem wystraszone, ale i mocno zdziwione zwierzę a później już w miarę spokojnie. Z pod klasztoru w Łagiewnikach pojechałem do Zgierza i przez tę wieś wróciłem do domu.