avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105320.46 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Maj, 2013

PZ 3%

Rudzka to nie miejsce do treningu

Poniedziałek, 13 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Ufff. zebrać się z łóżka do pracy po 3 dniach jazdy na rowerze, i dwóch dniach ścigania się to wielkie wyzwanie.

Wyścig Główny AMP Jelenia Góra 2013

Niedziela, 12 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 3

Od nowa czas stanąć do boju z najlepszymi kolarzami akademickimi w Polsce z Markiem Konwą na czele. W blokach startowych zbieraliśmy zakłady kto ile przejedzie okrążeń, Największym optymistą był Michał mówiąc o 4. Ja postawiłem na 3 i tego się chciałem trzymać. Niestety pod koniec drugiego już byłem dublowany przez cyborga Konwe.

Co więcej można napisać, wspaniała trasa, kwintesencja kolarstwa górskiego dla 90% uczestników okazała się zbyt wymagająca. Zaledwie 15 osób przejechało całość trasy bez dubla, to mniej niż 10%!! Dla kogo oni robią taką rywalizację? Jak tak dalej pójdzie, to za 2/3 lata zostanie 20 chętnych do wyjazdu na taką imprezę. Reszta sobie po prostu odpuści stratę 3 dni na przejechanie 4 km i ściągnięcie z trasy.

Mimo, ze jestem bardzo zadowolony z przebiegu trasy to niedosyt pozostaje.

Miejsce: 74/173
Okrążeń: 2/6
Czas: 00:05:52 || 00:21:17 || 00:20:23

Czasówka męzczyzn AMP Jelenia Góra 2013

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 2

W powietrzu było wyczuwalne napięcie i strach przed dzisiejszym wyzwaniem. W końcu to przejazd możliwie jak najszybciej jednego okrążenia dla jak najlepszego czasu i miejsca na wyścigu głównym.

Jako pierwsze ruszyły dziewczyny: Paulina, Natalia i Karolina. Zazdrościliśmy im tak szybkiego startu, ponieważ co niektórzy z nas mieli swój start dopiero ok. 15.00. Udało się ukończyć przez dziewczyny czasówkę z niezłymi wynikami, one miały już to za sobą...

3...2....1...

Dobra mina do złej gry

Czas na nas

Ruszyliśmy w kolejności: Michał, ja i Marcin. Wszyscy pojechaliśmy na miarę swoich możliwości, a uzyskane czasy pokryły się z kolejnością startowania :)

Dzisiaj na trasie nie było już tak kolorowo. Przez to, że lało wczoraj po popołudniu oraz całą noc a dziewczyny przed nami rozjeździły całość, to po wyjeździe w teren była tam istna pandemonia. Było grząsko i ślisko, szybko i niebezpiecznie a na dodatek wewnętrzny zegar w głowie wciąż tykał i przypominał o coraz szybszej jeździe.

Udało mi się całą trasę przejechać bez szwanku, zjechałem ze wszystkiego co było do zjechania, nie wszystko udało się podjechać. Byłem więcej jak szczęśliwy dojeżdżając w jednym kawałku na metę. Zapytacie się o czas? Przemilczmy... :) uplasowałem się w połowie stawki.

miejsce: 88/177
Czas: 19 min 59 s.
petla: 3 800 km

Objazd trasy AMP Jelenia Góra 2013

Piątek, 10 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 0

Z domów w Łodzi wyruszyliśmy bardzo wcześnie rano, żeby być możliwie szybko na trasie tegorocznych Akademickich Mistrzostw Polski. Na dojeździe do Jeleniej złapał nas lekki deszcz, od znajomych dowiedzieliśmy się, że w nocy padało.

Trasa okazała się sucha i w każdym miejscu przejezdna. Pisząc przejezdna mam na myśli brak błota uniemożliwiającego zjechanie lub podjechanie. Co do trudności mając porównanie z ostatnimi edycjami z 5 lat wstecz. Trasa zdecydowanie najciekawsza, kondycyjnie nie jakaś bardzo trudno, natomiast technicznie biła na głowę wszystko to, co do tej pory widziałem w swoim życiu oraz po czym jeździłem.

Przed wjazdem na trasę byłem już dostatecznie przygotowany psychicznie, że to nie bułka z masłem. Objazd zrobiliśmy całą sekcją, grupę prowadził z reguły misiek. Gdyby nie to, że w wielu miejscach jechałem tuż za nim i większość trudności widziałem tuż przed stawieniem im czoła byłoby pewnie gorzej. Jednak mając przewodnika przed sobą mogłem cieszyć się jazdą po jego śladzie, Wiele odcinków tak przejechanych utkwiło mi w głowie i następnym razem głównie przez lęk (stromizna, kamienie, korzenie) nie poszły mi tak lekko i łatwo jak to było za pierwszym razem.

W sumie zrobiliśmy dwa przejazdy po trasie, kiedy się rozpadało i uciekliśmy przed deszczem do hotelu.

Później była jeszcze odprawa techniczna, i siedzenie do późna wieczorem rozprawiając co przyniesie następny dzień.

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Dziś miałem sporo rzeczy do załatwienia i do ogarnięcia. Tak dużo, że o połowie zapomniałem co przełożyło się to na późniejszy dzień.

Pojechałem jeszcze po pracy do miasta na rozkopaną Piotrkowską oddać telefon na gwarancję. Później szybko do domu i pakowanie na AMP'y, przygotowanie auta itp. itd.

Praca i do Magdy

Środa, 8 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Praca, sklep

Wtorek, 7 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Po pracy pojechałem szybko do sklepu po część do auta przez którą jechaliśmy obsrani przez całą drogę do i z gór. Mowa o włączniku świateł stopu przy pedale hamulca. Moje zabiegi reanimacyjne polegające na wymontowaniu go i wypryskaniu go WD40 i smarem silikonowym na niewiele się zdały. Dlatego przez 99% drogi jechaliśmy bez świateł stopu. Na autostradzie przy hamowaniu ze 150 km/h z autem jadacym Ci na zderzaku to średnio przyjemne uczucie.

Grunt, że już wszystko działa :)

Poniedziałek, 6 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Pięknie, ciepło i słonecznie, czyli tak jak lubię