avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105259.76 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Wrzesień, 2013

Do pracy i.

Środa, 11 września 2013 · dodano: 11.09.2013 | Komentarze 8

Dzisiaj mimo zapowiadanych opadów wybrałem się do pracy rowerem. Już po przejechaniu niecałych dwóch kilometrów miałem tego żałować. W okolicach Castoramy rozpadało się na dobre i dodatkowo uszło mi powietrze z przedniej opony.
Dojechałem tak na obręczy do pracy. Wieczorem przyjadę po rower autem, no chyba, że nie będzie padać, to wrócę rowerem.
Takie migawki z ostatnich zakupów z Lidla.
8.00 rano Zgierz - promocja na ciuchy rowerowe.

Tadam! Mój zakup :) W końcu będę mógł spać spokojnie, z myślą, że żaden skurwiel nie pokusi się o mój rower w czasie snu.

Zgniłe Błoto, Słowik i jedzenie

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 0

...Mnóstwo niechcianego jedzenia, no ale jak każdy wie w Macu jest coś takiego co nawet jak człowiek głodny nie jest to i tak tą głupią wygłodniałą "mordę" musi w tym gównie zamoczyć.
Do tej pory mam wyrzuty pieniędzy.. tfu sumienia. A pieniądze to inna sprawa.

Starałem się prowadzić dziewczyny po jak największej ilości szutrów, lasu oraz podłoża mało uczęszczanego przez konie mechaniczne.

Udało się to zrobić jadąc na Zgniłe Błota zahaczając również o Grunwald. Na miejscu szlaban i 10 zł za wejście. Hmmm sporo. Jedziemy na lody do Zgierza. No i tak każdy w drodze powrotnej myślał o tych lodach. A że droga była długa i ciężka to oprócz lodów wymyślił jeszcze inne śmieci :)

Było fajnie tak czy inaczej.

HR max:193 ( 97%)

Z chamami kasztanami dziadami

Sobota, 7 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 23

Ale mnie wkurwił cham i prostak.

Zacznę od początku, Ustawka pod kasztanami jak co sobotę, piszę na zaś żeby następnym razem nie pytać się gdzie jest ustawka. To w soboty jeździmy z pod kasztanów.

Z Piotrkiem Machnikiem, Waleniem, Karolkiem i strażakiem zabraliśmy się z pierwszą grupą. Dzisiaj to był zły wybór, miałem wrażenie że każdy z nas przeżywa tutaj jakieś katusze (pomijając Piotrka, który sobie dawał radę wyśmienicie). Pierwszy strzelił Karol. Bliski był również Waleń, ten jednak dzielnie walczył i przetrwał kryzys. Na schodach dulasa strzeliłem ja i zabrałem się z drugą grupą, za moment dołączył się również strażak.

Nie zdążyłem się dobrze zadomowić w drugiej grupie, a już zdążyła świnia gruba opierdolić mnie żebym spierdalał z jego miejsca. Na co mu powiedziałem że jest chamem i co to za odzywki i integracja w środowisku kolarskim. Dołączyli się jego koledzy i spółka. Dość już miałem ich słuchania więc im powiedziałem spierdalajcie wszyscy i pojechałem na przód. W Niesułkowie odbiłem na Stryków i tyle ich widziałem. Tempe chuje!

Nie pamiętam wpisu żebym tyle razy musiał użyć wulgaryzmów. Strasnzie mnie poirytowała ta bezczelność, chamstwo i nie wiem jak to jeszcze nazwać. Buractwo?

Z siostrą na kole do pracy

Piątek, 6 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 0

Wziąłem siostrę na koło i tak się razem potoczyliśmy. Było przyjemniej niż zwykle bo w towarzystwie zawsze raźniej! :)

Panie gdzie moja korba?! cz 2

Czwartek, 5 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 0

Praca...

Wracając z pracy o mało co a bym zgubił korbę. Nie byłem tym faktem mocno zdziwiony po ostatniej interwencji imbusem kiedy już raz musiałem lewe ramie przykręcać. Tym razem pojechałem po klej do gwintów i mam nadzieję, że od teraz mam już spokój!

Praca, korba się odkręciła

Środa, 4 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 0

Tak bywa, że każdy kiedyś potrzebuje odpoczynku. Moje lewe ramie skapitulowało i postanowiło się po prostu zdemontować samo. Śruba się odkręciła i resztę drogi jechałem pedałując prawą nogą i przepychając delikatnie lewy pedał :)

W domu sytuacja naprawiona i pod kontrolą.