avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105071.09 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Kwiecień, 2007

Poniedziałek, 23 kwietnia 2007 · dodano: 23.04.2007 | Komentarze 0

Wycieczka z ŁKTK Łódź-Pabianice-Chechło-Jadwinin-Gatka Stara

Niedziela, 22 kwietnia 2007 · dodano: 22.04.2007 | Komentarze 8

No cóż, budzik zadzwonił o 8.00, a ja po imprezie niewyspany jeszcze ani trochę a tu już dobrze by było wyskoczyć z łóżka. Zrobiłem sobie śniadanie na drogę i jazda. Jeszcze tylko smarowanko łańcucha i można ruszać.

- Ale zaraz!
- Czegoś mi tu brakuje?! - AaAaaa
- Aparat! :)

Teraz z potrzebnymi, a nawet niezbędnym rzeczami pojechałem na zbiórkę. Przebrnąłem szybko przez puste miasto o tak rannej niedzielnej porze i dojechałem na spotkanie. Lekkie zaskoczenie gdyż mało ludzi coś dzisiaj się zebrało mimo tego, że pogoda rewelacyjna. Ale trudno niech żałują. Ruszyliśmy z małym opóźnieniem ze względu na kapcia, którego trzeba było koledze załatać.
9.30 -

"Najpierw powoli jak żółw ociężale,
Ruszyła grupa po drodze ospale,
Szarpnęła korbami i ciągnie z mozołem,
I kręci się, kręci się koło za kołem,
[...]
A dokąd? A dokąd? A dokąd? Na wprost!
Po drodze, po polu, po szutrze, przez most,
I spieszy się, spieszy, by zdążyć na czas,
Julian Tuwim "Lokomotywa" (lekkie poprawki Pixon ;)

Tak to mniej więcej wyglądało. Trasa bardzo zróżnicowana od asfaltów gładkich jak pupa niemowlęcia, aż do podjazdów leśnych po piaskach. Wycieczka bardzo fajna ze względu na ładne tereny po których przyszło nam jechać. Miła, zwarta grupa ok 12 osób, pod przewodnictwem kierownika ŁKTK nie marudziła i trzymała się na prawdę dzielnie.

>>>fotorelacja<<<<<

okolice Łódzkiej oczyszczalni ścieków

wreszcie zielono się robi :)

zjazd to "dziadki" zadowolone ;)

jakiś ten kościół mini. Mieszkaniec dużego miasta nie przyzwyczajony do takiej miniaturyzacji.

Wymysłów Francuski <-> kolejna miejscowość z serii "dziwne/ czasem śmieszne nazwy

Chechło, pomnik na cześć polskich żołnierzy walczących i przelewających krew w obronie ojczyzny.

wspaniałe są takie dukty leśne

Staw Jezior Duży

między polami, byle do przodu :)

wielką zagadkę stanowi to drzewo, a dokładnie jak ono się jeszcze trzyma

Stawy Stefańskiego (Łódź)

Dzisiaj fotek narobiłem, że hohoho. Nadrobiłem przynajmniej zaległości z ostatnich dni :)

Ustawka Łódzkiej strefy rowerowej [forum xc-zone]

Sobota, 21 kwietnia 2007 · dodano: 21.04.2007 | Komentarze 1

16.15 - Pierwsze twarze się zjawiły tzn. ja i kuzyn. Poczekaliśmy minutkę może dwie i zjawił się kolejny uczestnik wycieczki Xanagaz. Prawie mieliśmy komplet. Pogadaliśmy i tak zeszło nam do

16.27 - pojawił się czwarty i zarazem ostatni uczestnik dzisiejszego przejazdu Kusak.

16.30 - pełnym kompletem ruszyliśmy na żółty szlak. Trasy po terenach rezerwatu w Łagiewnikach ;). Odwiedziliśmy uskok, minęliśmy się z jakimiś łebkami skaczącymi na tamtejszych hoopach i popędziliśmy do czerwonego szlaku. Długo nie cieszyliśmy się jego obecnością gdyż odbiliśmy według mojego pomysłu :D w krzaki. Wąsko, między drzewami, garby, kłody, jazda po grobli; to lubię :)
I tak dojechaliśmy do kapliczek gdzie był pierwszy postój. Po odsapnięciu wsiedliśmy na rumaki i z powrotem w kierunku Modrzewia. Tym razem wjechaliśmy częściowo na niebieski szlak by podjechać i następnie zjechać z dość stromego miejsca.
Przed nami najostrzejszy podjazd jaki znam w całym lesie Łagiewnickim....ufffff udało się podeszliśmy-podjechaliśmy (zgadnijcie kto jak? :D) i dalej krętą wąską drogą między drzewami dobrnęliśmy do kolejnej wspinaczki. Tutaj nagrodą był długi zjazd :). Niestety co się zjechało teraz trzeba podjechać. I tak dobrnęliśmy do wąwozu, z którego dalej przez Modrzew niebieskim szlakiem do Górki na Rogach. Chwila relaksu i podziwiana widoków; i zjazd w stronę Arturówka. Na Wycieczkowej przyszło nam się rozdzielić i każdy pojechał w swoją stronę prócz mnie i Gucio, gdyż razem jeszcze pognaliśmy do Warszawskiej by stąd dopiero rozjechać się do domów.

Niestety zdjęć brak z powodu braku naładowanych akumulatorków. Jedyne co mam to zdjęcie mojego wspaniałego pęknięcia.

Wielki dzień!

Piątek, 20 kwietnia 2007 · dodano: 20.04.2007 | Komentarze 3

Nie będzie to typowe sprawozdanie z wycieczki. Nie będzie to również typowa fotorelacja z trasy.

Oto przed wami:

TutuRuRuTutuTu!

Sprawozdanie z przekładania osprzętu do nowej ramy

Dzień jak każdy inny, szkoła, nauka, a po szkole do kumpla po ramę i z ramą szczęśliwy powrót do domu. Przebrałem się i ruszyłem po swojego rumaka stojącego w garażu.
Jeszcze tylko mała sesja zdjęciowa na starej, spracowanej ramie i do dzieła. Dodam tylko tyle, że jak pomyślałem, że wkrótce ten rozdział historii ramy się zamknie to aż mi się łezka w oku zakręciła.

jakby nie było wygląda jeszcze całkiem nieźle, może ktoś chce zakupić? :D

Wziąłem się ostro do roboty. Najpierw zdjąłem korby po nich przyszedł czas na odkręcenie suportu. Tu chwila zawahania czy aby w dobrą stronę kręcę kluczem, uffff. udało się ;)
Dalej przyszedł czas na hamulce, sztyce z siodełkiem oraz obejmę pod siodłową. Następnie przerzutki i już rama ogołocona była prawie ze wszystkiego.

Pozostało już tylko wyjąć amortyzator i zrobić zdjęcie obu ścigaczom obok siebie:

Teraz przede mną monotonna, ale jakże przyjemna praca związana ze składaniem wszystkiego do kupy, znaczy roweru.
Początki:

I efekt końcowy złożonego w całość:

Czasu mi to trochę zajęło. Zmarzłem przy tym niemiłosiernie, ale warto było. Jeszcze muszę tylko dociąć rurę sterową, ponieważ jest za długa, minimalnie wyregulować przednią przerzutkę i kupić nowe pancerze z linkami, gdyż te się już zużyły.

Wyczerpujący dzień

Czwartek, 19 kwietnia 2007 · dodano: 19.04.2007 | Komentarze 2

Najpierw ruszyłem z bólem brzucha do szkoły. Przesiedziałem 8h i pojechałem do stacji honorowego krwiodawstwa w Łodzi. Oddałem krew i ruszyłem do domu. Jadąc miałem jakby mniej siły przez ten ubytek prawie 0.5 l krwi :P, ale jakoś dojechałem. Lekarz mówił, ze oddaje na własną odpowiedzialność gdyż w każdej chwili mogę zemdleć jadąc. Grunt, że to nie pierwszy raz i znałem reakcję mojego organizmu. Prócz minimalnie większego zmęczenia, żadnych skutków ubocznych. Polecam oddawanie krwi.

Teraz wsuwam czekoladkę którą dostałem :D

Dom=>Szkoła=>Dom

Środa, 18 kwietnia 2007 · dodano: 18.04.2007 | Komentarze 3

To samo co wczoraj. Czasu mało, tyle co na lekarstwo. Przyjemności żadnej :(. Co za parszywe życie. W czerwcu to sobie odbije.

Dzisiaj jeszcze strasznie utrudniała jazdę pogoda. Niby słonecznie, a tutaj z nienacka bahhh chmura naszła i ulewa z gradobiciem. Bardzo silny wiatr :(