avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pixon z miasteczka Łódź Radogoszcz (łódzkie), Polsk. Mam przejechane 105320.46 kilometrów w tym 20590.67 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Lipiec, 2015

W okolice Łowicza - Piekło na ziemii

Sobota, 18 lipca 2015 · dodano: 06.08.2015 | Komentarze 0

Wypad na działkę do rodziny. Na miejscu basen z chłodną wodą. W sumie to zabrakło jeszcze chłodnego piwa i byłoby na prawdę pięknie. Mimo to nie będę wybrzydzać, bo ostatnie 15 km byłem bliski przegrzania, dodatkowo mały bidon 400 ml zrobił swoje. Na miejscu wskoczyłem do wody by schłodzić jak najszybciej organizm.

Panorama na jezioro Okręt w okolicach Łowicza
Panorama na jezioro Okręt w okolicach Łowicza © Pixon

Piątek, 17 lipca 2015 · dodano: 22.07.2015 | Komentarze 0

Cóż powiedzieć, weekend :)

PRaca

Czwartek, 16 lipca 2015 · dodano: 22.07.2015 | Komentarze 1

W drodze powrotnej musiałem jeszcze zajrzeć po operat czyli wycenę nieruchomości. Ilość papierkowej dokumentacji i tej całej otoczki jaką bank wymaga od kredytobiorcy jest zatrważająca. Co gorsza za każdy świstek trzeba płacić niemałe pieniądze. A szkoda widzieć jak taka kasa przez palce wycieka, a mtb czeka.

Na drożdżowe z jagodami

Środa, 15 lipca 2015 · dodano: 06.08.2015 | Komentarze 0

Cel był szczytny, pomysł jazdy przez wzniesienia też super. tylko na ostrym i do tego pod wiatr ciężko. Mimo to, udało się podjechać z całkiem niezłym czasem na wzgórze Radary, a następnie przez Łagiewniki dotrzeć na Radogoszcz. Powrót zaplanowany był wzdłuż Włokniarzy aż do trasy Górnej. Jednak późny wyjazd z domu spowodował obranie najkrótszej drogi na Widzew.

Środa, 15 lipca 2015 · dodano: 15.07.2015 | Komentarze 0

Wtorek, 14 lipca 2015 · dodano: 15.07.2015 | Komentarze 0

Załoga na Okręt

Sobota, 11 lipca 2015 · dodano: 07.07.2015 | Komentarze 2

W czasie posiedzenia imieninowego rozmyślaliśmy co będziemy robić w ten upalny weekend. Synoptycy zapowiedzieli nadciągającą falę upałów z Afryki. Wiedzieliśmy, że o większej, grubszej wycieczce możemy zapomnieć. Dlatego nasze myśli skierowały się ku wodzie.
Tylko gdzie tu najbliżej pojechać, żeby poczuć choć odrobinę przygody, na miejscu nie zastać patologii i móc wejść bez obaw do "czystej" wody. Pierwsze myśli krążyły wokół Jeziora Białego. - za daleko, szukanie gospodarza w celu wykupienia miejscówki nad jeziorem. ODPADA
Druga myśl to stawy, jeziorka zalewowe w okolicach Łowicza. Dojazd bezproblemowy ŁKA za niewiele więcej niż dobre zimne piwo w barze. Dziewczyny miały blisko od dworca do miejsca docelowego. Jedynie burdel jaki zostawiają po sobie ludzie pozostawia wiele do życzenia.

Jako, że mój sezon w tym roku jest taki jaki jest, nie mogłem sobie odpuścić możliwości pojechania na miejsce rowerem. Rano około 8 temperatura była jeszcze w normie ~25°C, dlatego do Łowicza dojechałem bez przeszkód. Z małym pitstopem na łatanie dętki. Na przedmieściach Łowicza połączyliśmy siły i uderzyliśmy do Kauflanda chyba jedynego centrum kulturalno-rozrywkowego w Łowiczu, i tu utopiliśmy...blisko 30 minut.

Zaopatrzeni wyjechaliśmy z Łowicza by znaleźć się na sielankowej wiejskiej drodze prowadzącej nas nad wodę. Na miejscu maruderzy wzięli górę, a to słońce i brak cienia, a to brak zejścia do wody, a to szuwary, a to śmieci. Po kilku chwilach ustaliliśmy wspólnie jedną wersję. Szkoda, że mojej Madzi nie do końca dogodziliśmy z zacienionym miejscem, kochanie nie gniewaj się :*. Rozłożyliśmy koce, ręczniki, piwka do wody... cholera!? kto zapomniał o piwie?! Obyło się tym razem bez napojów chmielowych. Może to i dobrze. A na pewno odpowiedzialnie.

Godziny upływały na opiekaniu bladych miejsc czyt. wyrównywaniu kolarskiej opalenizny i moczeniu się w wodzie. O pływaniu nie myślałem, gdyż męczący mnie nocny kaszel hamował takie zapędy. Około 15 musieliśmy się zbierać, gdyż sporo pracy przy obrabianiu zdjęć czekało nas w domu.

Ruszyliśmy do Domaniewic, 5 km. Było ciężko, temperatura w okolicach 37-39°C. Udało się dociągnąć dziewczyny na stację. Okazało się, że pociąg mają dopiero za pół godziny. Nie czekałem z nimi, żeby nie stracić motywacji w powrocie rowerem do domu. Od razu ruszyłem trasą łódź-stryków-głowno-łowicz. Na prawdę upał dawał sie mocno we znaki. Ciepło biło zewsząd, żar z nieba, rozgrzany asfalt plus tiry dmuchające rozgrzanymi spalinami w człowieka. Masakra!

Niestety pech mnie dopadł. Grunt, że łątki i pompka w kieszeni
Niestety pech mnie dopadł. Grunt, że łątki i pompka w kieszeni © Pixon
Środek lokomocji dziewczyn w dniu dzisiejszym
Środek lokomocji dziewczyn w dniu dzisiejszym © Pixon

h km/h

Praca - Bikestats w wersji mobilnej?

Poniedziałek, 6 lipca 2015 · dodano: 07.07.2015 | Komentarze 1

Pora uzupełnić wpisy. Ojj nie che się. Czasu jakby nie ma, albo organizacja tak legła. Może byłoby łatwiej gdyby Bikestats był dostępny w wersji mobilnej na Androida. Może tak, a może nie? Być może to kolejna wymówka.
Fakt jest taki, że od pewnego czasu trenuje pamięć w ogarnięciu tych wszystkich wpisów.
Na całe szczęście dla pamięci nie ma ich zbyt wiele. A forma cierpi ;)

Na koniec narzekań dodam jeszcze, straszny upał! :D

Trasa standardowa z małym ale. Odwiedziłem OK-Bike i zrobiłem swój pierwszy zakup. Dętki do szosy :) Ostatnia wycieczka do Łowicza załatwiła mój przód tak, że do dzisiaj nie jestem w stanie znaleźć przez co ucieka powietrze... Na tyle od dłuższego czasu uciekała przez zawór, tak, że codziennie przed każdym treningiem musiałem dmuchać. Straciłem cierpliwość i kupiłem komplet.

Oczywisty rower

Piątek, 3 lipca 2015 · dodano: 07.07.2015 | Komentarze 0

Plany snułem co by nad zalew podjechać do Smardzewic nad tamę. Mimo późnej godziny miałem zapas czasowy. Niestety w połowie drogi siostra zbiła mnie z pantałyku i przypomniała o imieninach taty. Szybka nawrotka i powrót do domu. Szykowanie się i jazda na Radogoszcz.
No nic odbijemy to sobie w weekend.,

Praca i już weekend

Piątek, 3 lipca 2015 · dodano: 07.07.2015 | Komentarze 0

Dwa dni pracy i tak to powinno wyglądać! Znów weekend. Nadchodzi fala upałów.